فرماندار نیر:

تلاش برای برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری مردم

باید تلاش کرد تا بستر مناسب و فضای رقابتی سالمی را برای انتخابات آتی فراهم شود و انتخاباتی سالم و پرشور با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.
کد خبر: ۸۵۹۷۰۷۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، اکبر صمدی، فرماندار نیر در جلسه شرای اداری نیر با بیان اینکه اعتماد عمومی مردم و افزایش سرمایه اجتماعی مهمترین رسالت دولت در برگزاری انتخابات پیش رو است افزود: از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده و اجازه نمی دهیم برخی افراد مغرض با نسبت های دروغ کوچکترین خدشه ای به باور انقلابی واعتماد مردم به خدمتگزاران خود در دولت و نظام مقدسی جمهوری اسلامی ایران وارد کنند.

وی با تاکید بر پرهیز روسای ادارات از تبلیغ به نفع و یا علیه نامزدها افزود: هر گونه فعالیت تبلیغی کارکنان ادارات بر اساس قانون و استفاده از امکانات اداری در این زمینه نیز جرم محسوب می شود و فعالیت مدیران و دست اندرکاران انتخاباتی حتی در ساعات غیر اداری نیز ممنوع است.

فرماندار نیر افزود: باید تلاش کرد تا بستر مناسب و فضای رقابتی سالمی را برای انتخابات آتی فراهم شود و انتخاباتی سالم و پرشور با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.

وی اضافه کرد: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر حق الناس بودن آرای مردم و در چارچوب قانون با رعایت اصل بی طرفی به دنبال برگزاری انتخاباتی با شکوه با حضور حداکثری مردم در این شهرستان هستیم.

ارسال نظرات