یکی از هادیان سیاسی بیان کرد:

سربازان جبهه جنگ نرم باید یک گام جلوتر از دشمن حرکت کنند

همزمان با شروع هفته بسیج نشست سیاسی و پاسخگویی به شبهات و مسائل روز کشور با حضور سرگرد حرزاده از هادیان سیاسی سپاه در جمع مبلغات و سرگروه های حلقه های صالحین در محل حوزه علمیه خواهران بافق برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۷۴۰۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از روابط عمومی حوزه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق: همزمان با شروع هفته بسیج نشست سیاسی و پاسخگویی به شبهات و مسائل روز کشور با حضور سرگرد حرزاده از هادیان سیاسی سپاه در جمع مبلغات و سرگروه های حلقه های صالحین در محل حوزه علمیه خواهران بافق برگزار شد.

در این نشست سرگرد حرزاده ضمن گرامیداشت هفته بسیج به مبلغات در مورد توطئه های دشمن هشدار داد و گفت: یکی از مولفه های سیاسی فضای کشور به واسطه توطئه های دشمن در رسانه های مختلفی است که در دسترس مردم قرار دارد و آن سرعت بالای اعمال شرایط روانی نامساعد از طریق بیان شبهات سیاسی و اجتماعی است.

 وی افزود: این توطئه ها همت بالای سربازان جبهه جنگ نرم را می طلبد که به میزان رشد و سرعت دشمن فعالیت و رشد خود را بالا برده و سعی کنند همیشه یک گام جلوتر از دشمن حرکت کنند.

حرزاده اظهار کرد: هر کس به هر نوعی می تواند در هر زمینه ای که توانمندی دارد به صورت حلقه ای در سطح استان یا شهرستان شروع به فعالیت کند و یک پکیج مجهزی را تدارک ببیند.

وی عنوان کرد: مبلغات باید قدرت رصد وقایع را داشته باشند به گونه ای که از جمله وظایف بسیجیان مبلغ و فعال را این چنین بیان کرد و افزود: مبلغات باید به گونه ای عمل کنند که قدرت تحلیل حرفهای آیت الله خامنه ای را داشته باشند و بتوانند آن حرفها و سخنان را برای دیگران جا بیندازند چرا که تلاش دشمن بر این است که هم اکنون که ملت ایران به پشتوانه رهبری مقتدر پابرجاست حرف ایشان بر زمین بماند فلذا مبلغات می بایست در شناخت فضای فتنه خیلی مواظبت کنند.

سرگرد حرزاده ضمن بیان روایتی از امام رضا(ع) با این مضمون گفت: از فتنه های آخرالزمان نترسید چرا که این فتنه ها موجب رسوایی منافقان می شود و در همین راستا به برخی شبهاتی که در زمینه ولایت فقیه و رهبری کشور عزیزمان ایران وارد شده پاسخ دادند و از مبلغات خواستند با چشمانی باز همیشه آماده پاسخگویی به شبهات باشند.

ایشان در پایان به سؤالات حضار که در رابطه با بحث های روز کشور از جمله مسائل هسته ای، انتخابات و ... بود پاسخ دادند.

 

ارسال نظرات