برنامه های بسیج هنرمندان در هفته بسیج تشریح شد

مسئول بسیج هنرمندان استان البرز گفت: بسیج هنرمندان دو پروژه تولیدی در عرصه تعزیه در دست اقدام دارد که در برقان در دو حوزه تولید فیلم مستند و انتشار کتاب می باشد.
کد خبر: ۸۵۹۷۴۷۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علی امیرکمالی مسئول بسیج هنرمندان استان البرز در گفت و گو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج به تشریح برنامه های بسیج هنرمندان پرداخت و گفت: بسیج هنرمندان به مناسبت فرارسیدن هفته پربرکت بسیج برنامه های متنوع هنری برگزار می نماید.

وی افزود: گردهمایی و همایش انجمن های هنری در استان البرز و اعزام 100 نفر از برگزیدگان بسیج در عرصه هنر به نشست اساتید و هنرمندان بسیجی که در تالار اندیشه و با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزاری می شود از جمله برنامه های بسیج هنرمندان محسوب می شود.

مسئول بسیج هنرمندان استان البرز به دیگر برنامه های این نهاد اشاره داشت و عنوان کرد: بسیج هنرمندان دو پروژه تولیدی در عرصه تعزیه در دست اقدام دارد که در برقان در دو حوزه تولید فیلم مستند و انتشار کتاب می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همایش انجمن های هنری استان البرز روز سه شنبه همزمان با پنجمین روز از هفته بسیج در کانون جوانان سپاه امام حسن مجتبی(ع) از ساعت 17 الی 20 برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها