امام جمعه شهر ابهر:

فرهنگ قرآنی همان فرهنگ بسیجی است

فرهنگ قرآنی همان فرهنگ بسیجی است و بسیج برگرفته از آموزه های دینی ماست که برای آماده کردن زمینه ها در زمین برای تحقق اسلام است.
کد خبر: ۸۵۹۷۵۷۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در اولین روز از هفته بسیج کارکنان و بسیجیان سپاه ناحیه ابهر،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر، فخیمی رئیس شورای شهر ابهر، قاسم پور شوردار ابهر، رضایی مدیر آموزش و پرورش ابهر با حجه الاسلام رحیمی امام جمعه شهر ابهر دیدار نمودند.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر این در این دیدار گفت: در این سی و هشت سال اساسی ترین نقش مربوط به ملیت بزرگ با عنوان بسیج بوده است.

سرهنگ فروزنده افزود: جنگ تحیملی به عنوان اولین فتنه در دوران انقلاب اسلامی است که تمام استکبار با تمام توان برای مقابله با انقلاب اسلامی جنگ کردند.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر تصریح کرد: حضور مردم در قالب بسیج باعث تضعیف وضعیت و شکست دشمان شد.

فروزنده فتنه دوم را در حوزه فرهنگ، سیاست و امنیت دانست و افزود: دشمن تمام تلاش خود را در جهت دین زدایی در تمام سطوح انجام داد و مردم با حضور خود در صحنه برنامه های دشمن را بی ثمر کردند.

وی با اشاره به فتنه ۸۸ تاکید کرد: دشمن با استفاده از پتانسیل مردم در فتنه سوم یا همان فتنه ۸۸، می خواست ریشه انقلاب را بخشکاند.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر فتنه چهارم را فتنه نفوذ دانست و گفت: دشمنان نظام در فتنه نفوذ پس از برجام به دنبال نفوذ در کشور و سرنگونی نظام هستند.

فروزنده تصریح کرد: ما در پایگاه های بسیج به دنبال ایجاد یک تمدن نوین اسلامی هستیم.

در ادامه نیز امام جمعه شهر ابهر گفت: فرهنگ قرآنی همان فرهنگ بسیجی است و بسیج برگرفته از آموزه های دینی ماست یعنی آماده کردن زمینه ها و زمین برای تحقق اسلام است.

حجت الاسلام رحیمی در ادامه فزود: اسلام دین کاربردی است و انتظار از بسیجیان این است که ثمر را کاربردی کنند و بسیجی باید هم زمین را آباد کند و هم زمینه را مهیا کند.

امام جمعه شهر ابهر تاکید کرد: هنگامی که فتنه بیاید فکر افراد را عوض می کند و دل ها را تشدید می کند.

گفتنی است در پایان برنامه از پیشکسوتان بسیجی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات