امام جمعه آستارا:

بسیجیان با حضور در میدان مبارزه معادلات دشمن را برهم می‌زنند

امام جمعه آستارا گفت: بسیجیان با حضور در میدان مبارزه با باطل، معادلات دشمنان اسلام و انقلاب را برهم زدند.
کد خبر: ۸۵۹۷۶۹۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا در همایش مشترک ائمه جماعات فرماندهان حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت بسیج و اعضای هیئت امنای مساجد که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد با تبریک هفته بسیج گفت: بسیجیان بودند که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافته و طومار کفر را برهم چیدند.

وی با بیان اینکه بسیجیان در دوران جنگ تحمیلی با تکیه بر ایمان، تقوا و اخلاص بر دشمنان اسلام و انقلاب غلبه کردند، افزود: بسیجیان با حضور در میدان مبارزه با باطل، معادلات دشمنان اسلام و انقلاب را برهم زدند.

امام جمعه آستارا تصریح کرد: بسیجیان پس از پایان جنگ نیز در همه عرصه‌ها حضوری موفق داشته و در رساندن کشور به اوج قله‌های عزت از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند.

وی ادامه داد: مطابق خواسته مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای(مدضله العالی) انقلاب شایسته است همواره به جوانان بسیجی و انقلابی میدان داده شود و این جوانان نباید خارج از میدان باشند.

حجت‌الاسلام حافظ نیا گفت: بزرگترین افتخار برای بسیجیان این است که حضرت امام خمینی(ره) می‌فرمایند« از خداوند می‌خواهم مرا با بسیجیانم محشور گرداند».

ارسال نظرات