استکبار ستیزی از ویژگیهای شاخص یک بسیجی است

فرماندار شهرستان دنا در جلسه شورای اداری شهرستان دنا که صبح امروز در محل فرمانداری دنا برگزار شد گفت:استکبار ستیزی و حفظ موجودیت نظام از ویژگی های شاخص یک بسیجی است.
کد خبر: ۸۵۹۷۷۳۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
علی تاج امیری فرماندار دنا در جلسه صبح امروز شورای اداری شهرستان دنا ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت:عزت و شرف کشور مدیون رشادتها و از خود گذشتگی های این عزیزان بود.

تاج امیری با بیان اینکه بسیج یک نهاد اجتماعی است که از اقتدار مردمی برخودار است خاطر نشان کرد:از آنجا که بسیج از بطن مردم برآمده،تا کنون در راستای اهداف عمومی چون تقویت بنیه دفاعی، کمک به دولت در بلایای طبیعی و در راستای پدافند غیر عامل حرکت کرده است.

وی تقویت وحدت ملی در راستای حفظ موجودیت نظام و استکبار ستیزی را از دیگر برکات بسیج در طول دوران انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت:در هر کشوری استراتژی خاصی که عمدتا مبتنی بر تکنولوژی روز جهان است برای مقابله با تهاجم بیگانگان طراحی شده است و این مسئله در کشور ما با تکیه بر نیروی انسانی است.

فرماندار دنا در ادامه با اشاره به تفکر تشکیل بسیج مردمی در مقابل تهاجمات مختلف ،این مدل را الگویی جدید دانست که توانسته در کشورهای منطقه هم به خوبی عمل کند و موفق باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد:تکنولوژی دفاعی در کشور ما جایگاه ویژه خود را دارد ولی اصل بر نیروی انسانی مبتکر و خلاق است.

وی با اشاره به وضعیت کشورهای منطقه ،هدف برخی از ابر قدرتها را به زانو درآوردن ایران عنوان کرد:با همبستگی،همدلی و همزبانی میتوان قدرت داخلی را تقویت کرد.

تاج امیری در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی ابراز داشت:انتخابات هم میتواند فرصت و هم تهدیدی برای نظام باشد .

وی نفوذ برخی مسایل قومی قبیله ای و حضور مجدد مردم پای صندوقهای رای را از آثار سوء و مفید انتخابات پیش رو دانست و ابراز امیدواری کرد با همکاری مردم و مسولان، انتخابات خوبی در پیش رو خواهیم داشت

ارسال نظرات