همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج:

برگزاری همایش ائمه جماعات، هیأت امنا در شهرستان طارم

همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج دومین همایش مشترک ائمه جماعات، هیأت امناء و فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان طارم برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۹۷۷۵۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج دومین همایش مشترک ائمه جماعات، هیأت امناء و فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان طارم، با حضور امام جمعه موقت زنجان و هیئت همراه و سایر مسئولین ادارات شهرستان در محل مجتمع فرمنگی شهید بهشتی شهر آب بر برگزارشد.

امام جمعه موقت زنجان در این همایش با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت: بسیج واژه ای است که با نفس مسیحایی حضرت امام خمینی(ره) زنده و احیاء شد و ایشان تأکید داشت باید کشور اسلامی ۲۰ میلیون بسیجی داشته باشد که این کار هم تحقق پیدا کرد.

حجت الإسلام سید یعقوب موسوی افزود: کسانی در طول هشت سال دفاع مقدس انقلاب را قبول کردند ولی بعدها در مقابل آن جبهه گرفتند و حدود ۳۷ سال است برعلیه این نظام و انقلاب توطئه می کنند بنابراین از این بیان چنین استنباد می شود انقلابی شدن هنرنیست انقلابی ماندن و انقلابی مردن شرط است.

امام جمعه موقت استان زنجان با تأکید براینکه اتحاد و انسجام در یک کشور فوق العاده مؤثر است افزود: اولین خیانتی که یک دشمن در یک کشور ایجاد می کند ایجاد تفرقه برای حکومت کردن است بنابراین باید توجه داشته باشیم که بنی آدم اعضای یکدیگرند باید اتحاد و وحدت خودمان را در هر زمانی حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه همه ما تحت نفوذ انقلاب اسلامی هستیم تصریح کرد: منیت و تکبر برای شیطان است بنابراین اگر در تمام کارها هدفمان خدایی بوده و انسان خوب تربیت شود تمام مسائل و مشکلات حل می شود .

موسوی به خالی بودن مساجد از روحانی اشاره کرد و افزود: متأسفانه جای تأسف است که به مساجد کمتر توجه می شود بنابراین در این باره باید در پیشگاه خداوند متعال جوابگو باشیم .

وی خاطرنشان کرد: علما آمده اند مردم را بسوی جهالت و گمراهی دعوت نکرده بلکه بسوی صلح و خدا و قرآن و جایگاه ابدی و دوستی با اهل بیت (ع) فرا خوانند بنابراین باید قدر و منزلت این بزرگواران در جامعه حفظ شود.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی یک ودیعه و نعمت الهی است که خداوند متعال به ملت ایران اسلامی بعد از حضرت امام خمینی(ره) ارزانی داشته است که باید با رعایت و عمل به توصیه ها و فرمایشات این بزرگوار قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم.

ارسال نظرات