همزمان با هفته بسیج :

همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان خلخال برگزار شد.

همایش پیاده روی خانوادگی گرامیداشت هفته بسیج در خلخال برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۷۸۶۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، این همایش با همت اداره ورزش جوانان‏ و هيات ورزش هاي همگاني، بسيج ورزشكاران و تربيت بدني ناحيه مقاومت بسيج سپاه خلخال در مسیر استادیوم تختی خلخال و خیابان های امام (ره) و خیابان ولیعصر و سی متری خلخال برگزار شد. شهروندان خلخالی 5 کیلومتر رادر زیر نم نم باران پیاده روی کردند.

در مراسمی که برای تجلیل از شرکت کنندگان در همایش پیاده روی هفته بسیج در محل استادیوم تختی خلخال برگزار شد. سرگرد جهانبخش عطایی جانشین فرمانده سپاه ناحیه خلخال با اشاره به آغاز هفته بسیج پیروزی ملت ایران را در گروه بسیج مردمی دانست وی از دستندرکاران برگزاری این همایش پیاده روی در خلخال تقدیر کرد.

در اين همايش ازنايب قهرمان پاراتكواندو جهان برادر بسيجي محمود جعفرزاده و همايون اكبرزاده عضو ليگ برترين هاي بسيج در رشته كاراته تجليل به عمل آمد.

در ادامه به 45 نفر از شرکت کنندگان در همایش پیاده روی جوائزی از قبیل ، سفر به عتبات عالیات، دوچرخه، سفر به مشهد و قم و جمکرا، لوازم خانگی و کارت هدیه اعطا شد.

هدایای تحویلی به شرکنندگان این همایش پیاده روی از سوی شرکت پیمانکاران برادران شاد خلخال تامین شده بود که این شرکت همچنین در جهت حمایت از جبهه مقاومت اسلامی نقش تاثیر گذاری داشته است.​

ارسال نظرات