مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آمل:

ماموریت بسیج مبارزه با استکبار و ظلم است

حسین محمدیان در همایش تخصصی اصحاب رسانه با عنوان رسانه و بصیرت دینی به‌مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های مهم بسیج مبارزه با استکبار، ظلم، ظالمان و تباهی است.
کد خبر: ۸۵۹۷۸۸۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام حسین محمدیان در همایش تخصصی اصحاب رسانه با عنوان رسانه و بصیرت دینی به‌مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های مهم بسیج مبارزه با استکبار، ظلم، ظالمان و تباهی است.

وی با اشاره به اینکه بسیج لشکر مخلص خداست که اهداف دنیایی در سر ندارد، افزود: از گذشته تاکنون نیروی مقاومت بسیج در بدنه سپاه پاسداران در امر آموزش و تربیت نیروهای متدین و مخلص تلاش داشته و توانسته کارنامه درخشانی از خود بر جای بگذارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آمل بابیان اینکه امروزه بسیج نیرویی بزرگ و قدرتمند است که دشمنان از آن هراس دارند، تصریح کرد: استکبارستیزی از اهداف ارزشمند بسیج است که سپاه پاسداران هم در این زمینه موفقیت‌های زیادی داشته است.

این مسئول با اشاره به اینکه پاسخ درست و دندان‌شکن به تهدیدات دشمنان استکباری از دیگر اهداف بسیج است، بیان کرد: امروزه دشمن زبان تهدید بلندی دارد، هرچند تهدیدات از روزی که انقلاب پیروز شد، تاکنون وجود داشته و از این پس هم وجود دارد.

محمدیان با تأکید بر دفاع از مرزهای کشور در برابر تهدیدات، بیان کرد: دغدغه‌های امام امت درخشیدن اسلام و ارزش‌ها در پیشانی بسیج بود تا ارزش‌های اسلام را این نیروی مخلص محقق کند.

وی بیان کرد: امروزه اتفاقاتی را در کشور فرانسه شاهد هستیم که توطئه‌ای جدید برای کشورهای مسلمان محسوب می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آملبا اعلام اینکه دشمنان می‌خواهند برای ضربه زدن به اسلام، داعش را با خود هماهنگ کنند، گفت: همت و کار مضاعف از دیگر انتظارات از بسیج بوده که طی سال‌های گذشته محقق شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها