به مناسبت گرامي داشت هفته مبارك بسيج:

برگزاری نشست روشنگري با موضوع استكبار ستيزي در پارس آباد

نشست روشنگري با موضوع استكبار ستيزي در پايگاه مقاومت امام حسين (ع) حوزه قدس ناحيه پارس آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۷۹۰۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاري بسيج ازپارس آباد، به مناسبت گرامي داشت هفته مبارك بسيج نشست روشنگري با موضوع استكبار ستيزي با حضوربسيجيان پايگاه امام حسين(ع) حوزه قدس درمسجد صاحب الزمان روستاي حلاجلاربرگزارشد.

حجت الاسلام احمدي، روحاني مستقر شهر تازه كند باتبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: استکبارستیزی باید مورد توجه قرار گیرد چرا که امام(ره) فرمودند بزرگترین ساده اندیشی این است که فکر کنیم آمریکا دست از دشمنی های خود علیه ایران برداشته است.

وی تفکر بسیجی را فراتر از مرزهای ایران اسلامی بیان کرد و افزود: امروز تفکر بسیج در کشورهایی مانند عراق، لبنان، سوریه و یمن گسترش یافته و مردم با تشکیل بسیج به مبارزه با طاغوت و پدیده تروریسم در منطقه رفته اند.

احمدي خاطرنشان كرد: گاهی برخی می‌گویند و بیشتر این کلام دشمنان است که چرا بسیج در برخی امور دخالت می‌کند، اما همه باید بدانند بسیج هر جایی که خطری برای نظام و دستاوردهای آن باشد وارد می‌شود.

وی با بیان این مطلب که امروز پیشرفت ایران در همه عرصه های بین المللی به برکت خون شهدا و نتیجه توفیقات علمی و پیشرفت های بزرگ اقتصادی حاصل شده است، ادامه داد: پیروی از خط ولایت فقیه و دستورات رهبر فرزانه انقلاب موجبات تبدیل ایران به چنین قطب قدرتمندی در جهان را فراهم کرده است.

روحاني مستقرتصریح کرد: همدلی و همزبانی امروز جوهری همه عرصه‌هاست و وحدت شیعه و سنی امروز سبب شده هیچ قدرتی جرات چپ نگاه کردن به ایران اسلامی را نداشته باشد.

سرود ملي ، اجراي سرود ايران من و راهپيمايي شبانه ازديگر برنامه هاي اين نشست بود.

ارسال نظرات