معاون امور عمرانی استاندار اردبیل:

تدبیر امام راحل سرنوشت کشور را عوض کرد

تاسیس جهاد سازندگی در ابتدای انقلاب فرصتی را از نظر اقتصادی ایجاد کرد و باعث شد عقب ماندگی قبل از انقلاب را جبران کنیم.
کد خبر: ۸۵۹۸۰۳۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی آذرنژاد، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل در همایش شکوه هجرت و اختتامیه اردوهای جهادی در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار داشت: یکی از دستاورد مهم انقلاب احیای فرهنگ جهادی است که امروزه می بینیم جوانان و دانشجویان کشورمان در سایه درایت مقام معظم رهبری و رهنمود های ایشان به جهاد در مسائل مختلف می پردازند.

وی افزود: تاسیس جهاد سازندگی در ابتدای انقلاب فرصتی را از نظر اقتصادی ایجاد کرد و باعث شد عقب ماندگی قبل از انقلاب را جبران کنیم و با اجرای طرح‌های زودبازده و کمک بسیجیان نقش مهمی در پویایی اشتغال و توسعه اقتصاد مقاومتی داشته باشیم.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل تصریح کرد: تدبیر امام راحل باعث شد سرنوشت کشور عوض شود که امروزه شاهدیم بسیج همیشه در صحنه‌های حساس کشور و عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اقتصادی پیشگام بوده و نقش بسزایی در پیشرفت کشور داشته است.

آذرنژاد با اشاره به جنگ نرم گفت: امروز دشمن در حال تدارک جنگ نرم است و با انکه نامش نرم است اما سخت تر از جنگ سخت است لذا ما مسئولین موظف هستیم با ترویج بسیج و روحیه بسیجی در جوانان سدی محکم در برابر هجمه های فرهنگی دشمن ایجاد کنیم.

درادامه این مراسم از بسیجیان فعال در عرصه سازندگی بسیج تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات