فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار:

ایجاد جنگ بین مسلمانان و مسیحیان هدف حادثه تروریستی فرانسه است

فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار حادثه تروریستی فرانسه را ساختگی خواند و یادآور شد: آیا سازمان اطلاعاتی فرانسه تا این حد ضعیف است.
کد خبر: ۸۵۹۸۲۰۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از فومن، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی طائب روز گذشته در همایش «زن در آیینه بصیرت» که به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت زهرا دقیقی زائر کربلای حسینی (ع) و نخستین شهیده شجره طیبه صالحین بسیج کشور در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: منبرهای شیعه در روزهای جمعه اختصاص به امام زمان (عج) دارد.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به عاشورای زنده باید راه آن را شناخت، افزود: امام حسین (ع) در کربلا فریاد برآورد «آیا کسی هست مرا یاری و آن را اجابت کند»، آیا امام حسین نمی‌دانست کسی پاسخ او را نمی‌دهد، امام آگاه به امور بود و حجت را بر همه تمام کرد.

فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار با بیان اینکه امام حسین (ع) دارای شخصیت حقیقی و حقوقی است، تصریح کرد: امام حسین (ع) امام زمان است و باید از او اطاعت کرد.

وی یاری خواستن امام حسین (ع) را برای کمک به امام زمان خود دانست و گفت: پیام امام حسین (ع) باید برای نسل‌های بعدی باقی بماند تا امام زمان خود را یاری کنند.

طائب، با اشاره به اینکه اکنون عاشورای زنده داریم، تصریح کرد: باید پیام امام حسین (ع) را پاسخ دهیم و امام راحل فرمود «تمام روزها عاشورا و تمام زمین‌ها کربلا است».

وی با تصریح بر اینکه خواستند از امام حسین (ع) بیعت بگیرند و امام قبول نکرد، گفت: مومن جان و مال خود را به خداوند می‌فروشد و دو دسته با خدا پیمان می‌بندند و تنها یک عده به آن عمل می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه معامله شهدا را با خدا است و جایگاه این شهدا در بهشت است گفت: یزید پس از اینکه به خلافت رسید خواست از امام حسین (ع) بیعت بگیرد و امام حسین بیعت نکرد و فرمود «محال است زیر بار ذلت بروم».

طائب با اشاره به اینکه هیچ‌کدام از ائمه (ع) با حکام زمان خود بیعت نکردند، اظهار کرد: اکنون آل‌سعود بدتر از بنی‌امیه است.

فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار، کربلا و عاشورا را کشتی خواند و افزود: امام حسین (ع) این کشتی را روانه تاریخ کرد.

وی با بیان اینکه در روایات کعبه را محل ظهور امام زمان (عج) اعلام کرده‌اند و باید خانه کعبه را امن کنیم گفت: امسال در خانه کعبه یک دکل سقوط کرد و یک‌هزار نفر کشته شدند و در فاجعه منا هزاران نفر جان باختند اما صدای کسی درنیامد.

طائب ادامه داد: امام (ره) هدف از قیام خود را برچیده شدن بساط طاغوت، استقرار جمهوری اسلامی و دادن پرچم اسلام به امام عصر (عج) اعلام کرد.

مسئولیت نظام اسلامی زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) است

وی مسئولیت نظام اسلامی را زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) عنوان کرد و یادآور شد: برای این امر باید رژیم صهیونیستی از روی زمین حذف شود.

قرارگاه بصیرتی عمار با اشاره به اینکه امام (ره) آمریکا را شیطان بزرگ نامید و دشمن اصلی را نشان داد، خاطرنشان کرد: آمریکا حامی عربستان در جنگ علیه یمن است و از آن پشتیبانی می‌کند.

وی درباره دانش هسته‌ای ایران گفت: آیت‌الله بهجت زوایایی را برای نیروهای سپاهی در ۲۵ سال گذشته بیان کرده بود که امروز آن را مشاهده می‌کنیم.

این مسئول با بیان اینکه بمب اتمی به درد ما نمی‌خورد اما این موضوع با دانش هسته‌ای تفاوت دارد، گفت: با دانش و اقتدار می‌توانیم رژیم صهیونیستی را نابود کنیم و همان طور امروز موازنه قدرت به سود ایران است.

آل‌سعود از خود اراده‌ای ندارد

وی آل‌سعود را گوساله سامری خواند و گفت: آل‌سعود از خود اراده‌ای ندارد و امروز موقعیت آنها در سوریه، عراق و لبنان به خطر افتاده است.

وی اضافه کرد: زمانی برای اینکه پرچم اسلام را به امام زمان (عج) دهیم در مرزهای کشور می‌جنگیدیم اما امروز آمریکا در ذلیل‌ترین زمان خود قرار گرفته و امیدواریم «کم» نیاریم.

مذاکرات با کدخدا تهدید علیه ایران است

فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار، مذاکرات را تهدیدی علیه ایران عنوان کرد و افزود: در مذاکرات تلاش می‌کنند جای خدا و کدخدا عوض شود در حالی که کدخدا مشکل ما را نمی‌تواند حل کند و این خداوند است که مشکلات را برطرف می‌کند.

وی ادامه داد: در موضوع اقتصادی سال‌ها تحریم هستیم و تمام پیشرفت‌ها با اعمال تحریم‌ها تحقق پیدا کرده است، آیا اکنون خدا نمی‌تواند مشکل ما را برطرف کند و کدخدا باید به ما کمک کند.

طائب با اشاره به اینکه از موقعی که با کدخدا مذاکره کردیم گفتمان ما تغییر کرد، گفت: قیمت نفت به بشکه‌ای ۴۰ دلار رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه نباید هدف خود را فراموش کنیم، خاطرنشان کرد: نباید دشمن خود را گم کنیم و همواره باید هدف و دشمن اصلی را بشناسیم.

فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار اظهار کرد: امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی همان سفیانی امام زمان (عج) هستند و برای ظهور امام رمان (عج) باید این مشکل را برطرف کنیم و اگر هدف خود را گم کنیم زمان ظهور امام زمان (عج) عقب می‌افتد.

هدف حادثه تروریستی فرانسه ایجاد جنگ بین مسلمانان و مسیحیان است

وی حادثه تروریستی فرانسه را ساختگی خواند و یادآور شد: آیا سازمان اطلاعاتی فرانسه تا این حد ضعیف است.

طائب گفت: در کجای دنیا مبارزه با تروریست را پخش مستقیم انجام می‌دهند و این امر نشان می‌دهد که اینها یک بازی است.

به گفته وی، در عالم مسیحیت دنیای غرب به دنبال جنگ بین اسلام و مسیحیت بودند اما مسیحیان متوجه این موضوع شدند و در کشور فرانسه مسیحیان و مسلمانان در آرامش با هم زندگی می‌کنند و به همین منظور بازی مذکور را راه انداختند و هدف آنها ایجاد جنگ بین مسلمانان و مسیحیان است.

ارسال نظرات