دارایی در گفتگو با بسیج مطرح کرد؛

سرعت عمل بالای بسیج در واکنش به هجمه های دشمن

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: از زمان انقلاب تا امروز، هروقت انقلابمان مورد تهاجم قرار گرفت، این بسیج بود که توانست نقش مهم و موثری ایفا کند.
کد خبر: ۸۵۹۸۳۲۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
سیدعیسی دارایی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج تصریح کرد: رهبر انقلاب درخصوص نفوذ دشمن به خصوص امریکایی ها در زمینه های مختلف هشدارجدی داده اند. 

وی با اشاره به نفوذ فرهنگی دشمن در مسائل فرهنگی اظهار داشت:  از زمان انقلاب تا امروز، هروقت انقلابمان مورد تهاجم قرار گرفت، در هر زمینه ای، این بسیج بود که توانست نقش مهمی ایفا کند، امروز نیز می تواند این کار را انجام بدهد و انجام هم خواهد داد. 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس با اشاره به درصحنه بودن بسیج گفت: این ظرفیت عظیم، منتظر دستوری غیر از رهبری معظم انقلاب نیست و به محض اینکه تشخیص دهد که نظام مورد هجمه ای در زمینه های مختلف قرار گرفته، برای مقابله با آن سریع وارد عمل می شود. 

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس  اظهار داشت: در بحث امر به معروف و نهی از منکر که فریضه بسیار مهمی است بسیج می تواند نقش بسیارموثری داشته باشد و باید برنامه ی خوبی هم در این زمینه صورت بگیرد وهمچنین از طریق صدا وسیما نیز می تواند نقش بزرگی در جهت آموزش مردم در این راستا داشته باشد.

دارایی در ادامه افزود: در زمینه اقتصادی نیز در جاهایی که ما مشکل داشتیم، بسیج در این زمینه تلاش های خوبی کرده است و می توانند تلاش های بیشتری داشته باشد، البته این مهم  نیازمند یک هماهنگی خوب در سطح بالا است.

 عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس  با اشاره به بحث برجام بیان کرد: امروز در برجام دشمن سعی کرده تا خودش را نزدیک کند و بتواند راههای نفوذ بیشتری را در کشور به منظور دست یابی به اهداف خود ایجاد کند که در این صورت، یک خطر جدی است و مقام معظم رهبری نیز در رابطه با نفوذ همه جانبه دشمن از طریق برجام، هشدار داده بودند.

 دارایی در خاتمه یادآور شد: یکی از مصادیق نفوذ امروز امریکایی ها در پسابرجام مواد غذایی و پشاک است که استکبارجهانی وارد این قضیه شده و این مقوله تاثیراتی منفی در جامعه خواهد گذاشت و بسیجی ها باید آماده باشند تا نگذارند دشمن اهداف خودش را دنبال کند.
ارسال نظرات