خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کلیبر:

اقتصادمقاومتی با تکیه بر داشته های درونی محقق می شود

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه کلیبر در گردهمایی مصون سازی فرهنگی این ناحیه با تشریح چگونگی بوجود آمدن اقتصاد مقاومتی از منظر رهبر فرزانه انقلاب، گفت: اقتصاد مقاومتی درون گراست و با تکیه بر داشته های درونی بوجود می آید.
کد خبر: ۸۵۹۸۴۰۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حسین حاتمی دانش و نیروی انسانی کارآمد و جوان را از مولفه های اقتصاد پویا نام برد و افزود: عرصه برای ایجاد یک اقتصاد مقاوم و استوار مهیاست که باید راه را برای جوانان ایرانی هموار کرد تا آن ها بتوانند اقتصاد ما را به یک اقتصاد مقاوم تبدیل کنند.

وی نگرش و دیدگاهی را که صرفا به خارج دوخته شود رد کرده، اظهار داشت: تبدیل کشور به بازار مصرف ما را دچار مشکل می کند که هیچ بلکه مغایر با سیاست های اقتصاد مقاومتی و راهی برای نفوذ و فشار دشمن بر ملت ایران است.

حاتمی تاکید کرد: باید مواظب باشیم بازارهای خارجی بدون نظارت و کارشناسی به داخل ایران اسلامی سرازیر نشوند و اقتصاد داخلی را تحت شعاع قرار ندهند که در تضاد با اقتصاد مقاومتی است.

وی در پایان با بیان اینکه عرصه اقتصادی عرصه جنگ اقتصادی و یک کارزار اقتصادی در مقابله با کشورهای سلطه گر و زورگوست، سوق دادن مردم برای مصرف محصولات داخلی را مهم دانست.

گردهمایی مصون سازی فرهنگی با موضوع فرهنگ کار و تلاش به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کلیبر با حضور کارکنان این ناحیه در نمازخانه سپاه کلیبر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها