پیام حجت‌الاسلام شهیدی به مناسبت هفته بسیج:

بسیجیان؛ تعبیر پایمردی را در پرتو ولایت‌مداری متجلی می‌کنند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۸۵۹۸۵۰۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،  حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج پیامی صادر کرد. متن پیام وی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

«بسیج مظهر عظمت ملّت و نیروى کارآمد درونىِ کشور ما است». مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

بسیج همواره مظهر اقتدار ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و در تمامی ابعاد و دوره‌های تاریخی حضور فعال داشته و در عرصه‌های مختلف پاسداری و صیانت از ارزش‌های والای دینی و انقلابی اقدامات شایسته و درخور توجه داشته است.

اجر و جایگاه بسیج و بسیجیان عزیز را می توان در فرمایشات بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) مشاهده کرد که فرمودند: «بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده‌اند. بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت‌یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی‌نشانی گرفته‌اند.»

بسیجیان متعهد، تعبیر متعالی از پایمردی را در پرتو ولایت‌مداری و تبعیت از مقام عظمای ولی فقیه متجلی می‌سازند. باشد که لشکر پاک طینتان و مؤمنان به وعده ­ ازلی، روشنای راه کردند و در بسترسازی استقرار نظام عالی الهی و دولت کریمه مهدوی توفیق مجاهدت یابند.

سید محمدعلی شهیدی

ارسال نظرات