خبرهای داغ:
سردار نقدی در مراسم افتتاح 500 سالن فرهنگی ورزشی عنوان کرد

بهره برداری از 3 هزار سالن ورزشی توسط بسیج در 5 سال گذشته

ورزش از عرصه هایی است که بسیج قدم گذاشته است و تصور برنامه ریزان کشوری این نبود که با این سرعت پیش برود و در 4 سال و اندی که 500 سالن امروز افتتاح شد، در نهایت 3 هزار سالن به بهره برداری رسیده باشد.
کد خبر: ۸۵۹۸۷۳۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان بافرارسیدن هفته بسیج، مراسم افتتاح 500 سالن فرهنگی و ورزشی صالحین و 9 دی با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سالن فرهنگی ورزشی 9 دی ناحیه مقاومت بسیج ابوذر تهران برگزار شد.

سردار نقدی در این مراسم، ضمن تبریک هفته بسیج گفت: فرارسیدن هفته بسیج را به همه مردم بسیجی کشور که الگو و سرمشق همه آزادی خواهان کشور هستند تبریک می گویم؛ مردمی که در همه عرصه ها به واسطه ایمان الهی و نور ولایت سرآمد و سرافزار هستند و امروز الهام بخش همه انسان هایی هستند که برای آزادی و تحقق عدالت در جهت پیروزی حقیقت تلاش و جهاد می کنند و یکی از دلایل بزرگ این پیروزی ها و موفقیت ها که ملت ما داشته است همین شکلی است که مردم ایجاد کردند؛ از دل مردم و برای خود مردم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در همه محله ها و نهادها،مراکز آموزشی،روستاها،کارخانجات، ادارات و... مومنین دور هم جمع شده اند و با محوریت ایمان و تبعیت از ولایت یک کار داوطلبانه و عاشقانه دلی برای رضای خدا پی ریزی کرده اند و همه جا این مجموعه مردمی والهی منشا خیرات بوده است.

وی افزود: هر جا مجموعه مردمی و الهی قدم گذشته و متعلق به مردم بوده است خیرات و برکات زیادی داشته است. در ارتفاعات 3 هزار متری با سرمای صفر درجه، بسیج امنیت را برقرار کرده است. در جنوب شرق با دمای 50 درجه بالای صفر بسیجیان ایستاده اند و امنیت را برقرار می کنند. امنیت بی بدیل که مردم بهره مندند نتیجه در صحنه بودن مردم و دفاع از ارزش ها و دفاع از ولایت است. باید قدر مردم و ولایت را خوب بدانیم.

سردار نقدی خاطر نشان کرد: ورزش از عرصه هایی است که بسیج قدم گذاشته است و تصور برنامه ریزان کشوری این نبود که با این سرعت پیش برود و در 4 سال و اندی که 500 سالن امروز افتتاح شد، در نهایت 3 هزار سالن به بهره برداری رسیده باشد.

وی افزود: همه می دانند کارهای زیادی را بسیج انجام داده که سایرین نتوانسته اند با ظرفیت و بودجه بیشتر انجام دهند، ولی بسیج با حضور مردمی کار را زود و با هزینه اندک جمع کرده تا بتواند کارهای بزرگ این چنینی را به اتمام رسانده باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به توسعه فضای ورزشی در بسیج گفت: بنای ما این باشد که هر حوزه بسیج در محلات یک سالن ورزشی برای ورزش های رزمی و در بسیج شهرستان سالن بزرگ برای کل ورزش ها چندمنظوره ایجاد گردد که تعداد هنوز به اتمام نرسیده است. مشکلی که در شهرهای بزرگ به وجود آمده زمین محدود و مبلغ زمین گران است و سالن های ورزشی چند طبقه را مد نظر قرار داده ایم که شهرداری ها به کمک خواهند آمد و در سال آینده پروزه به اتمام می رسد. به این امید که در پایان کار، هر پایگاه یک سالن ورزشی دارد.

سردار نقدی ادامه داد: شروع برنامه ششم ورزش جزء اهمیت برنامه ها بوده تا بتوان ساخت و ساز سالن ورزشی در حوزه ها ایجاد گردد؛ حوزه ای ساخته نمی شود مگر سالن ورزشی داشته باشد و هر حوزه ای که ساخته شد این سالن را خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: این پرونده را ما شروع کرده ایم و با افتخار بچه های مهندسی و تربیت بدنی برنامه ریزی ها را به اتمام برسانند، چرا که با رشد این ساختار می توانیم در پایان برنامه ششم توسعه با حرکت پلکانی و رعایت این شیب پلکانی قله پیشرفتی را صعود کنیم.

سردار نقدی در ادامه خطاب به رئیس سازمان ورزش بسیج کشور گفت: از سردار یزدانی قول می گیریم که سکوهای بین المللی در تمام رشته های رزمی را پوشش دهد.از شما می خواهیم ظرف مدت5 سال تمام سکوها را بگیرید و استعداد یابی کنید و موضوع اصلی رزمی باشد تا مجموعه چندگانه بسیجی را پوشش دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: برنامه دیگر هم داریم که از سال آینده کلید می خورد و باید با وفاداری به عهد، در جهت ساخت سالن های ورزشی، زورخانه و استخرهای محلاتی و باشگاه های تیراندازی که در این عرصه ساخت و ساز شده را به بهره برداری برسانیم. تقویت نیروی انسانی، تقویت مدیر و حداکثر بهره بری باعث می شود تا موجب توسعه ورزش رزمی شویم.

سردار نقدی در پایان تصریح کرد:. با این زیرساخت ها فضای مستقل ورزشی تاسیسات مستقل از حوزه و سپاه ایجاد خواهد کرد و ان شالله این سالن ها محل تربیت سربازان مهدی موعود باشد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار