یک کارشناس سیاسی مطرح کرد:

حسینی حقیقی کسی است که نسبت به یزید زمان یعنی آمریکا نفرت دارد

همزمان با هفته بسیج و به منظور ارتقاء بینش سیاسی بسیجیان، حوزه معصومیه(س) ناحیه روح الله اقدام به برگزاری نشست سیاسی با حضور برادران بسیجی و کارشناس مسائل سیاسی هژبری در سالن شهید مطهری نمود.
کد خبر: ۸۵۹۸۷۵۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: این کارشناس مسائل سیاسی ضمن بیان عبرتها و درسهای قیام امام حسین(ع) گفت: امام حسین(ع) می دانستند که شهید می شوند پس چرا با این وجود اهل بیت و فرزندان خود را به کربلا می برند؟ برای اینکه قیام امام حسین(ع) دو تا نیمه داشت یک قسمت شهادت امام حسین(ع) بود و قسمت دیگر مأموریت خواهرش زینب(س) که پیام رسانی اهدف قیام امام حسین(ع) بود.

وی بیان کرد: حسینی به معنای حقیقی کسی است که پشت الم آقا است، حسینی حقیقی کسی است که نسبت به یزید زمان یعنی آمریکا نفرت دارد. امام حسین(ع) فرمودند: مثل من بیعت نمی کند با کسی که مثل یزید است. امام حسین(ع) نیامده کربلا که ما چند روزی سینه بزنیم بعد هم برویم سال آینده. امام حسین(ع) آمد کربلا خلق پیام کرد که یکی از بزرگترین پیامهای عاشورا، عدم پذیرش ذلت سیاسی است. «هیهات منا الذلّه » این پیام امام حسین(ع) است.

هژبری در ادامه افزود: ما برویم با ام الفساد غرب، شیطان بزرگ مذاکره کنیم. آمریکا که الان دنیا او را می شناسد. الان یمن بیدار شده و شعارش این است الله اکبر، الموت لآمریکا، الموت لاسرائیل، الموت لآل سعود. دنیا را ما بیدار کردیم حال برویم بخوابیم.

دو سال پیش آقا به ما گفتند هسته ای بهانه است، بعدش موشکی را بهانه می کنند، بعدش حقوق بشر را مطرح می کنند، موشک عماد آزمایش شد بعد گفتند سازمان ملل چه می کنیم. بعد آمدند در مورد حقوق بهائیت صحبت کردند. حقوق بشر در ایران رعایت نمی شود. صهیونیستها حقوق بشر را رعایت می کنند؟! یک نوجوان دوازده سیزده ساله را دورش را می گیرند و به او تیراندازی می کنند. خود آمریکائیها با سیاه پوستها چیکار میکند؟! مردم یمن بشر نیستند؟!مردم بحرین بشر نیستند؟!امام حسین(ع) پیامش این است که مرگ با عزت بر زندگی ذلیلانه ارجحیت دارد. ایثار، توکل، شجاعت، صبر و استقامت، عمل به تکلیف، غیرت دینی، وفا، وفاداری که مظهر وفاداری در کربلا اباالفضل است. من آب بخورم امام حسین(ع)تشنه باشد. من آب بنوشم فرزندان حسین(ع) تشنه باشند آب را بر روی آب می ریزد.

عمر سعد برایش نامه می فرستد و ایشان می فرمایند که نانجیب می خواهی من را از خیمة حسین(ع) دور کنی؟در تاریخ کربلا آمده که حضرت اباالفضل حتی یک قدم از امام حسین(ع) جلوتر نرفت، مطیع ولایت بودن همین است.

 

ارسال نظرات