مسئول بسیج علمی و پژوهشی استان لرستان:

4 مرکز رشد و خلاقیت بسیج در استان لرستان راه‌اندازی شد

مسئول بسیج علمی و پژوهشی استان لرستان گفت: سازمان بسیج علمی 4 مرکز رشد و خلاقیت بسیج در استان لرستان راه‌اندازی کرده است.
کد خبر: ۸۵۹۸۸۱۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی رحیمی، ظهر امروز در جشنواره جهاد علمی سازمان بسیج علمی پژوهشی لرستان و جشنواره خلاقیت و ابتکارات سازمان بسیج محلات لرستان که در تالار ابن‌سینای شهید رحیمی شهرستان خرم‌آباد برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: اثرات ارزشمند بسیج جوانمردی، ترویج ارزش‌های اخلاقی اسلام، انتشار روح جهاد و شهادت‌طلبی است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی به دنبال پاک‌سازی جهان از منشور ظلم، ستم و سلطه است، افزود: اهداف عمده جشنواره جهاد علمی سازمان بسیج علمی پژوهشی لرستان، خلاقیت و ابتکارات سازمان بسیج محلات لرستان این است که بتوانیم استعدادها و ظرفیت‌ها و توانایی‌ها را شناسایی، کشف و معرفی کنیم.

مسئول بسیج علمی و پژوهشی استان لرستان با بیان اینکه در این همایش از 19 نفر بسیجیان علمی برتر سطح استان در حوزه‌های مختلف تجلیل می‌شود، عنوان کرد: امیدوارم با برنامه‌ریزی میان‌مدت و بلندمدت شاهد حرکت بزرگی در راستای کمک به جهاد علمی در کشور باشیم به‌ نحوی‌که هم مردم از ثمرات این اختراعات بهره کافی را ببرند و هم الگوسازی برای افراد مستضعفی باشد که زیر استکبار دشمنان هستند.

وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج علمی چهار مرکز رشد و خلاقیت بسیج در این استان راه‌اندازی کرده است، بیان کرد: علاوه بر حمایت‌های ملی امکانات بسیج را نیز در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم تا ایده را به پدیده تبدیل کنند که در این زمینه نیازمند هم‌افزایی با سایر دستگاه‌ها نیز هستیم.

رحیمی با بیان اینکه دومین هدف ما ترویج فرهنگ مسئله‌یابی است، تصریح کرد: ترویج این فرهنگ در بین جامعه نخبگان، تلاش برای حل مهم‌ترین مسائل استان را به وجود می‌آورد و برای این موضوع سازمان بسیج علمی خانه‌ای را راه‌اندازی کرده که با توجه به ظرفیت‌های استان، مسائل و مشکلات لرستان را به‌ صورت هم‌اندیشی به دست می‌آوریم.

وی با اشاره به اینکه سومین هدف ما توسعه فرهنگ تحقیق پژوهش و فناوری است که برای جشنواره در نظر گرفته‌ایم، خاطرنشان کرد: به تجاری‌سازی طرح‌ها، کمک به کارآفرینی در کشور و استان، ایجاد شور و نشاط بین جوانان و نخبگان است.

مسئول بسیج علمی و پژوهشی استان لرستان گفت: یکی از برنامه‌های این نهاد ایجاد مراکز حمایت از مخترعان بسیجی در شهرستان‌های مختلف استان است.


ارسال نظرات