در همایش بسیج، خودکفایی و اقتصاد مقاومتی

908 طرح محرویت زدایی در استان کردستان به بهره برداری رسید

172 پروژه سازندگی و محرومیت زدایی و 736 طرح تولیدی و اشتغالزایی اقتصاد مقاومتی به صورت همزمان در استان کردستان افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۵۹۸۸۲۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، عصر امروز در چهارمین روز از هفته بسیج در همایش بسیج، خودکفایی و اقتصاد مقاومتی به صورت همزمان 172 پروژه سازندگی و محرومیت زدایی و 736 طرح تولیدی و اشتغالزایی اقتصاد مقاومتی در مرکز استان و شهرستان های استان کردستان به صورت ویدوئو کنفرانس با پیام سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در این همایش و مراسم افتتاح 908 طرح محرومیت زدایی؛ مردم یاری و سازندگی در استان کردستان که با حضور فرماندهان سپاه و بسیج استان؛ نماینده ولی فقیه در استان، معاونین استاندار، مدیران ادارات و بسیجیان در اداره کل راه و شهرسازی و به صورت همزمان انجام شد؛ ضمن تبریک هفته بسیج به مردم استان گزارشی از مجموعه اقدامات محرویت زدایی سپاه استان ارائه داد.

افتتاح 392 پرژه محرومیت زدایی از سال 87 تا سال 93

وی اظهار داشت: مجموعه سپاه و بسیج سازندگی و معاونت مهندسی و محرویت زدایی استان از ابتدای سال 87 تا پایان سال 93 بالغ بر 392 پروژه محرومیت زدایی و سازندگی را با اعتبار 5 میلیارد و 500 میلیون تومان به انجام رسانده است
ارسال نظرات
آخرین اخبار