فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان:

برگزاری 171 برنامه بمناسبت هفته بسیج در لاهیجان

فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان از اجرای 171 برنامه در غالب موضوعات مختلف توسط پایگاه ها و حوزه های مقاومت در لاهیجان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۸۸۶۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴

سرهنگ پورکریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لاهیجان، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج نیروی مردمی است که به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد، که آثار و عملکرد آن تا به امروز برای دفاع از انقلاب اسلامی بی بدیل و انکارناپذیر است .

وی با اشاره به اینکه امسال شاهد رشد برنامه ای از نظر کمی و کیفی هستیم تصریح کرد: طراحی برنامه ها طوری صورت گرفت که تمام پایگاه های بسیج درگیر شوند و حداقل هر پایگاهی یک برنامه اجرایی در طول هفته بسیج داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان با اشاره بر اینکه در هفته بسیج امسال 171 برنامه در غالب موضوعات مختلف ، توسط حوزه ها و پایگاه ها در این شهرستان در حال برگزاری است، افزود: از این تعداد برنامه 63 برنامه در غالب نشست های حلقات صالحین، 53 برنامه در غالب همایش ها و نشست های سیاسی و بصیرتی، 32 عنوان برنامه در رابطه با برنامه های ورزشی، 17 برنامه محفل انس با قرآن، تعداد 6 یادواره شهدا، افتتاح یک ساختمان پایگاه مقاومت و هم چنین ویزیت رایگان کلیه دارندگان کارت بسیج  در سطح درمانگاه های شهرستان است.

پورکریمی در ادامه ضمن دعوت از همه مردم و مسئولین در همایش5  آذر روز بسیج مستضعفین اضافه کرد: برنامه اصلی هفته بسیج امسال حضور گسترده بسیجیان با لباس مصوب در همایش 5 آذر است  که شامل همه اقشار مختلف بسیج است که در صورت مساعد بودن هوا، همایش مقابل فرمانداری شهرستان لاهیجان اجرا خواهد شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار