خبرهای داغ:
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

برنامه جدید استکبار تفرقه بین شیعه و سنی است

خبرگزاری بسیج: جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا ایجاد اختلاف بین مسلمانان را یکی از برنامه های اصلی استکبار جهانی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۹۸۹۰۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی گفت: امروز دشمن با شکست در جبهه نظامی به جهت توانمندی های بسیار بالای ایران اسلامی توطئه های خود را در جبهه ای دیگر آغاز کرده و تلاش دارد با رو در رو قرار دادن مسلمانان و جنگ داخلی در بین مسلمانان آن ها را به خود مشغول کرده و به چپاول ثروت ها و فروش تجهیزات نظامی خود در قالب ایران هراسی ادامه دهد.

وی، افزود: دولت های استکباری آمریکا، اسرائیل و انگلیس با حمایت علنی از فرقه های ضاله و افراطی و حمایت و پشتیبانی از سران دست نشانده آن ها تلاش دارند آتش نفاق و جنگ را در بین مسلمانان شعله ور سازند و هم اکنون با راه اندازی شبکه های ماهواره ای و سایت های مختلف در صدد عملیاتی کردن اهداف پلید خود و اختلاف در بین مسلمانان هستند.

حجت الاسلام سرایی اظهار کرد: دشمن می خواهد چهره ای خشن از اسلام در دنیا نشان دهند و با خدشه دار کردن چهره واقعی اسلامی و اختلاف بین شیعه و سنی به هدف خود برسند که در این راستا همه باید هوشیار باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها