معاون پژوهش دانشگاه لرستان:

پهنای باند اینترنت دانشگاه لرستان افزایش یافت

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان گفت: پهنای باند اینترنت دانشگاه لرستان افزایش یافت.
کد خبر: ۸۵۹۸۹۲۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،، فیضیان در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی که با همکاری بسیج دانشجویی و کانون وحدت و همبستگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: در مورد اینترنت دانشگاه مشکلات زیادی وجود دارد؛ البته این در حالی است که پهنای باند اینترنت دانشگاه از 35 مگا بایت به 60 مگابایت افزایش یافته است.

 وی کمبود کارشناسان آزمایشگاهی را از معضلات آزمایشگاههای دانشگاه لرستان عنوان کرد و افزود: به دلیل جذب بی رویه نیرو طی سالهای گذشته در دانشگاه لرستان امکان جذب کارشناسان آزمایشگاهی وجود ندارد؛ اما با این حال با رایزنی هایی که با حوزه حراست دانشگاه صورت گرفته قرار شده است که نیروهایی تحصیلکرده این حوزه که ظرفیت به کارگیری در آزمایشگاهها را دارند به عنوان کارشناس آزمایشگاه به کار گیری شوند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان در ادامه با اشاره به راه اندازی مدیریت ارتباط با جامعه در این دانشگاه گفت: اخیرا چهار تفاهم نامه بین این دفتر و بخش خصوصی منعقد شده است؛ همچنین اجرای هشت طرح تحقیقاتی نیز در چند ماه اخیر به این دانشگاه واگذار شده است.

فیضیان ادامه داد: اخیرا سازمان مدیریت دستگاههای اجرایی را مکلف کرده است که طرح های پژوهشی خود را به دانشگاهها ارائه کنند.

وی با بیان اینکه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان در حال فعال شدن است و می تواند بخشی از مشکلات را رفع کند اظهار کرد: دانشگاه لرستان امسال به منظور تجهیز آزمایشگاههای این دانشگاه 700 میلیون تومان از نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی  داخلی، تجهیزات خریداری کرد؛ البته سال گذشته هم 800 میلیون تجهیزات خریداری شد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان گفت: پیگیر بهبود وضعیت اینترنت در دانشگاه لرستان هستیم؛ اما متاسفانه مخابرات استفاده از اینترنت را به سمت منازل سوق داده و همکاری لازم را با دانشگاه به عمل نمی آورد.

 

ارسال نظرات