به مناسبت هفته بسیج؛

دیدار مسئولان سپاه با خانواده روحانی شهید در لردگان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با خانواده روحانی شهید عبادی در لردگان دیدار و به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.
کد خبر: ۸۵۹۹۰۱۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت لردگان؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تبریك هفته بسیج به مادر، همسر و دیگر اعضای خانواده شهید، گفت: فعالیت های روحانی شهید حجت الاسلام عبادی، حاكی از نهایت عشق و ارادت ایشان به اهل بیت(علیهم السلام) است.

وی افزود: شهید عزیز حجت الاسلام عبادی در راه دین خدا و احیاء دین خدا جان شیرین خود را تقدیم كردند و به فیض شهادت رسیدند.

حجت الاسلام سرافراز دیدار با خانواده شهید را موجب دلگرمی و كسب روحیه دانست و ضمن اطمینان دادن به خانواده شهید در ادامه دادن راه و مسیر شهدا، بیان كرد: هیچ گاه از مسیری كه در آن قرار گرفتیم توقف نمی كنیم و از خداوند می خواهیم ما را ثابت قدم بدارد و امیدوارم خداوند ما را مدیون شهدا قرار ندهد.

سرهنگ دوم پاسدار سید مسعود موسوی فرمانده سپاه ناحیه لردگان نیز در معرفی شهید عبادی بیان كرد: این شهید بزرگوار در سخت ترین شرایط امنیتی در سیستان و بلوچستان به فعالیت تبلیغی پرداخت و به خاطر عملكرد موفق خود مورد ترور قرار گرفته و به فیض شهادت رسیدند.

همسر شهید در بیان شخصیت شهید عبادی به تلاش و كوشش زیاد و ارتباط صمیمی شهید با مردم اهل تسنن اشاره كرد و گفت: این شهید فعالیت زیادی داشتند و آرزوی شهادت داشتند كه در آخر هم به شهادت رسیدند.

گفتنی است: شهید عبادی از شهدای روحانی شهرستان لردگان كه مدت 6سال در استان سیستان و بلوچستان به فعالیت تبلیغ دین وحدت بخش اسلام پرداخته كه در تاریخ19/فروردین/1388در شهرستان خاش مقابل چشم همسر و فرزندان خود توسط گروه معاند وهابی به فیض عظیم شهادت رسید.

ارسال نظرات