22گروه جهادی به 30 منطقه محروم کهگیلویه و بویراحمد اعزام شدند

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از اعزام 22 گروه جهادی به 30 روستای محروم استان در دو فصل بهار و تابستان امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۹۰۶۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

شهرام مهدوی‌مطلق امشب در همایش شکوه هجرت که همزمان با هفته بسیج به منظور تجلیل از تلاشگران جهادگر و طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی برگزار شد، اظهار کرد: هفته بسیج، هفته بزرگداشت ارزش‌های اسلامی و انقلابی بوده و باید به آن توجه ویژه داشت.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه هفته بسیج نمایانگر تجدید میثاق و پیوند ملت ایران با آرمان‌های امام و رهبری است و در این عرصه دانش‌آموزان و دانشجویان در صف اول قرار دارند، گفت: فرهنگ بسیجی ترکیبی از ایمان، تلاش مخلصانه، گذشت، شجاعت، عشق و از جان‌گذشتگی است.

وی با اشاره به تهدیدات دشمنان علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اذعان کرد: بسیجیان بهترین افراد برای خنثی کردن تهاجمات فرهنگی دشمن هستند و با استمداد از الطاف الهی و تکیه‌ بر توان خویش در صحنه مبارزه با دشمن حضور داشته و تمامی نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب می‌کنند.

مهدوی‌مطلق در ادامه با اشاره به برنامه‌های بسیج دانشجویی در رفع محرومیت‌های کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: در سال گذشته 17 گروه جهادی به مناطق محروم اعزام کردیم که در سال جاری با اعزام 22 گروه جهادی به 30 روستای محروم استان خدمات و کمک‌های لازم ارائه شد.

این مسئول با تأکید بر اینکه بسیج دانشجویی در حد توان خود از گروه‌های جهادی حمایت کرد، گفت: از همراهی و تلاش بی‌منت بسیجیان ایثارگر و سلحشور که در راستای محرومیت‌زدایی استان کهگیلویه و بویراحمد همراه و همگام بودند تشکر و قدردانی می‌کنم.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در ابتدای اردوهای جهادی مصوبات خوبی در جلسه‌ای که با حضور استاندار و دیگر مسئولان برگزار می‌شود داریم که متاسفانه آنگونه که انتظار می‌رفت حمایت نمی‌شود، گفت: برای دهه فجر امسال و نوروز 95 اردوی جهادی داریم که انتظار می‌رود همکاری سازمان‌ها و ادارات بیشتر شود.

مهدوی‌مطلق از فرمانداری چرام، آب و فاضلاب، بخشداری دیشموک، قلعه‌رئیسی و پاتاوه، آموزش و پرورش و علوم پزشکی به جهت همکاری و همراهی آن‌ها در برگزاری اردوهای جهادی تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه این همایش حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بسیج گام‌های بلندی در راستای محرومیت‌زدایی برداشته‌است، گفت: امیدواریم با اجرای اردوهای جهادی شاهد رفع محرومیت‌ها در استان باشیم.

وی با تأکید بر اینکه رفع محرومیت‌ها از تاکیدات حضرت امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا است، گفت: در گذشته محرومیت‌های زیادی در کشور داشتیم که امروز به حول قوه الهی شرایط بهتر شده و محرومیت‌ها را یکی پس از دیگری رفع می‌کنیم.

ارسال نظرات