به مناسبت هفته بسیج :

افتتاح خانه عالم احداث شده توسط بسیج سازندگی شهرستان ازنا

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دو خانه عالم احداث شده توسط بسیج سازندگی ازنا با حضور خاوریان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ازنا ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی حجت الاسلام و مسلمین حاج آقا بیاتیان و بخشی دیگر از مسئولان شهرستان افتتاح گردید.
کد خبر: ۸۵۹۹۲۴۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دو خانه عالم احداث شده توسط بسیج سازندگی ازنا یکی در روستای کهریز در فاصله 22کیلومتری از شهرستان ازنا  به مساحت 60 متر مربع و هزینه بالغ بر27 میلیون تومان و دیگری در روستای خروسان در فاصله 30کیلومتری از شهرستان ازنا و با مساحت 58 مترمربع و هزینه بالغ بر 23 میلیون تومان توسط خاوریان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ازنا ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی حجت الاسلام و مسلمین حاج آقا بیاتیان و بخشی دیگر از مسئولان شهرستان افتتاح گردید.

در افتتاح این مراسم سرهنگ پاسدار فخرالدین خاوریان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ازنا ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: زمانی که جهاد در کشاورزی ادقام شد یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری این که نکنه در بحث محرومیت زدایی و رسیدگی به روستاها کم بیاوریم فلذا در سال 79 دستور تشکیل بسیج سازندگی را دادند.

وی به عملکرد و خروجی های بسیج سازندگی شهرستان ازنا اشاره کرد و گفت: کانال کشی اب برای زمینهای کشاورزی،ساخت آب بندهایی جهت کنترل آب،ساخت پایگاه، لوله کشی آب در برخی از روستاها وامسال هم ساخت خانه عالمدر دستور کار بسیج سازندگی قرار دارد.در اصل بسیج سازنگی کمکی برای دولت محسوب می‌شود.

در ادامه خاوریان از زحمات مسئول بسیج سازندگی جناب سرهنگ شاهرودی و مسئول اداره تبلیغات اسلامی حجت الاسلام بیاتیان تقدیر و تشکر بعمل آورد.

خاوریان در ادامه گفت : مساجد روستاها و شهرستان ازنا از هر حیث بینظیرند اما عیبی که در اینجا وجود دارد کمبود روحانی در این مساجد میباشد که امیدواریم در آینده این مشکل هم برطرف شود.

ارسال نظرات