به مناسبت گراميداشت هفته بسيج:

برگزاری نشست بصيرتي سياسي حوزه مقاومت بسيج قدس تازه كند

نشست بصيرتي سياسي بسيجيان با سخنراني مسئول دفترنمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه پارس آباد درمسجد جامع روستاي محمودآبادطالقاني بخش تازه كند برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۹۹۴۷۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، حجت الاسلام اسدي، مسئول دفترنمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه پارس آباد ضمن گرامیداشت هفته بسیج و مراسم اربعین حسینی که در پیش رو هست به بیان یکی از مهمترین نقاط قوت ملت ایران یعنی محبت به خاندان عصمت و طهارت پرداخت و گفت: دشمنان ما(آمریکا و صهیونیست) سعی دارند که این نقطه قوت ما را از بین ببرند، این اعتقادات دینی ما را نشانه گرفته اند.

وي خاطرنشان كرد: امروزه دشمن شناسی وظیفه اصلی بسیجیان ماست. ما از دشمنی با آمریکا هرگز پایین نخواهیم آمد و رمزرسیدن به قله های پیروزی و سعادت، اطاعت از ولایت فقیه است.

اسدي با بیان اینکه امر ولایت در جامعه از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است.افزود:مردم و مسئولان باید متکی به اقتصاد بیگانه نباشند، از دسترنج خود استفاده کرده و متکی به اقتصاد درونی باشند

وي اظهاركرد:آمریکا با استفاده از راهبرد تهدید و جنگ،اعمال تحریم و فشار اقتصادی درصدد بود زمینه تقابل ملت با نظام اسلامی را فراهم کند که با استقامت ملت ایران به نتیجه نرسید و امروز هم با یک راهبرد دیگر که راهبرد تعامل است اهداف خود را دنبال می کند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه درسپاه ناحيه پارس آباد سریال‌های ماهواره ای را باعث دین گریزی در جامعه دانست و گفت: دشمنان اسلام با ترویج برنامه های ماهواره درصدد تحقیر مسلمانان هستند.

اسدي ادامه داد: از مهم‌ترین پیامدهای منفی ماهواره در جامعه اسلامی و اصیل ایرانی بی‌اهمیت بودن به ارزش‌های اسلامی ترویج بی‌بند و باری و فحشا و ترویج فرهنگ منحط غربی است و فرهنگ اصیل و اسلامی که دشمنان دین از آن می‌ترسند فرهنگی است که جوان های با ایمان و با اخلاص زیر لوای اسلام پرورش خواهند یافت.

ارسال نظرات