در هفته بسیج:

برگزاری مراسم" آبروی کوچه و افتخار محله" در شهرستان کوثر

مراسم" آبروی کوچه و افتخار محله" نکوداشت شهیدان صابر نوروزی و قارداشعلی آرایی در روستای نِیلَق شهرستان کوثر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۹۴۸۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از کوثر، این مراسم معنوی با حضور مسئولین، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در آرامگاه شهیدان صابر نوروزی و قارداشعلی آرایی نیلق برگزار شد؛ سرهنگ 2 پاسدار بیژن راعی، فرمانده سپاه ناحیه کوثر گفت: بی‌شک یادآوری رشادت‌های رزمندگان اسلام، یادآوری ریختن خون‌های بی‌شماری برای حفظ و بقای انقلاب و اسلام بوده و وظیفه ما ادامه دادن راه شهدای عزیز است.
وی برگزاری مراسم آبروی کوچه ها و افتخار محله را فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: برپایی این مراسمات بهترین فرصت است که اقشار مختلف مردم با رشادت‌های شهیدان در دفاع مقدس آشنا شوند.
فرمانده سپاه ناحیه کوثر اظهار کرد: ایجاد همدلی و همزبانی، وحدت کلمه از فرهنگ ایثار و شهادت، یادآور شدن روحیه ایثار و فداکاری که یکی از رمزهای پیروزی رزمندگان در 8 سال دفاع از کشور است و همچنین حفظ حرمت خانواده‌های شهدا از جمله اهداف اجرایی این برنامه ها است.
راعی ضمن قدردانی از حضور گسترده تمامی مردم و مسئولین در این برنامه معنوی، افزود: با اجرای چنین برنامه هایی در کوچه و محله ها جوانان شهدا را بهترین الگوی خود قرار می دهند و ادامه دان راه شهدا و آرمانهای آنان را همواره بر خود مقید خواهند دانست.
خاطره گویی برادر شهید صابر نوروزی و همرزمان این شهید والامقام، اجرای تواشیح و همچنین نوحه خوانی مرثیه سرایی از جمله برنامه های اجرا شده ی این مراسم معنوی بود.

ارسال نظرات