خبرهای داغ:
رئیس ستاد پادگان 03عجب شیر:

حضور در پایگاه های مساجد نقشه دشمنان را نقش برآب می کند

خبرگزاری بسیج: رئیس ستاد پادگان 03 عجب شیر با اشاره به اهمیت پایگاه های بسیج در مساجد و حضور جوانان و نوجوانان در این دو سنگر اظهار داشت: حضور در پایگاه های بسیج در کنار مساجد و استفاده از تعالیم اسلامی این نقشه دشمنان را نقش برآب خواهد کرد.
کد خبر: ۸۵۹۹۵۴۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، شفیعی با بیان اینکه امروز دشمن از طریق جنگ نرم تلاش در از هم گسیخته کردن نظام خانواده دارد تاکید کرد: در بحث ماهواره ها در درجه اول در پی فرهنگ سازی در این حوزه هستیم چراکه خانواده ها باید نسبت به آسیب های ماهواره آگاه شوند که در این بین رسانه ها نیز می توانند نقش سازنده ای را در این فرآیند آگاه سازی ایفا کنند.

وی با اشاره به ویژگی های یک مسجد طراز انقلاب اسلامی اظهار داشت: عبادت گروهی، ایجاد وحدت، مکانی برای ارائه الگوهای رفتاری، بیان احکام شریعت و اوضاع جهان اسلام و سایر مسائلی از این دست از جمله ویژگی های یک مسجد طراز انقلاب است.

شفیعی ادامه داد: همچنین برخورداری از امام جماعت بصیر و هوشیار به مسائل و حوادث روز از دیگر ویژگی های ارزشمند و ضروری مساجد انقلاب اسلامی است.

وی بر لزوم تعامل و همکاری سه رکن مساجد تأکید کرد و گفت: دشمنان تلاش می‌کنند تا از طریق قدرت نرم انقلاب و اسلام ما را شکست دهند و در این راه از مدارس و مساجد غافل نیستند و تلاش می‌کنند تا زیربنا و اساس و رکن مساجد را مورد هجمه قرار داده و بین آن‌ها اختلاف انداخته و آن‌ها را از مباحث معرفتی خالی کنند.
وی با تأکید بر اینکه همه بسیجیان در خدمت روحانیان هستند، گفت:‌ ما در مقابل استکبار محکم و قاطع ایستاده‌ایم ولی در مقابل یکدیگر سر به زیر هستیم بنابراین فرمانده پایگاه‌های مقاومت نیز باید همراه با امام جماعت مسجد باشد.
شفیعی در ادامه با اشاره به توانمندی‌های بسیج گفت: ۸۰درصد فعالیت‌های بسیج فرهنگی و اجتماعی است چون فرهنگ ما می‌گوید باید به مسائل فرهنگی نیز توجه کرد و نظامی که فرهنگ اسلام ندارد، تبدیل به داعش می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها