دبیر جشنواره دوسالانه فیلم بسیج لرستان خبر داد

راهیابی آثار برگزیده به جشنواره فیلم بسیج کشور

دبیر جشنواره دوسالانه فیلم بسیج استان لرستان گفت: آثار برگزیده جشنواره استان در جشنواره فیلم بسیج کشور حضور می‌یابند.
کد خبر: ۸۵۹۹۶۴۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، نعمت پور با اشاره به برپایی جشنواره دوسالانه فیلم بسیج لرستان اظهار داشت: جشنواره دوسالانه فیلم بسیج استان لرستان امسال در بخش‌های فیلم داستانی، مستند و نماهنگ در موضوعات سبک زندگی ایرانی و اسلامی، استکبارستیزی، اقتصاد مقاومتی و مبارزه با گروه‌های تکفیری و سلفی برگزار شد.

وی افزود: فراخوان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره از مردادماه صورت گرفت و در مجموع 32 اثر در پایان به دبیرخانه جشنواره رسید که با بررسی آثار در بخش‌های فیلم مستند و نماهنگ با بررسی داوران اثر برگزیده انتخاب شد و در برخی بخش‌ها نیز با صلاح‌دید داوران اثر برگزیده‌ای انتخاب نشد.

نعمت پور گفت: درمجموع در جشنواره امسال از 6 هنرمند برتر تقدیر به عمل آمد و علاوه بر اهدای تندیس به هرکدام از این افراد 450 هزار تومان جایزه نقدی نیز داده شد.

مسئول انجمن فیلم بسیج استان لرستان بیان کرد: با سازمان بسیج هنرمندان لرستان امسال دو فیلم‌نامه برگزیده جشنواره به مرحله تولید رسید.

وی خاطرنشان کرد: اکران فیلم مستند مجروحیت جانباز سرافراز سید نورخدا موسوی از برنامه‌های ویژه جشنواره امسال بود.

نعمت پور یادآور شد: فیلم‌ها و آثار برگزیده جشنواره فیلم بسیج لرستان در جشنواره فیلم بسیج کشور که در زمستان در تهران برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

وی اضافه کرد: آقایان آروند، سپهوند و کوروش زارعی کار داوری آثار جشنواره فیلم بسیج لرستان را انجام دادند.

ارسال نظرات