همزمان با هفته بسیج :

بزرگداشت شهدای مدافع حرم در دانشگاه پیام نور شهرکرد

مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم و سردار سرافراز سپاه اسلام شهید عزت الله سلیمانی در دانشگاه پیام نور شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۹۶۵۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم که با حضور دانشجویان بسیجی برگزار شد، سردار علی محمد اکبری، جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) به مهمترین خصوصیات نیروی بسیجی اشاره کرد و گفت: بسیجی با نیروی اخلاص، اعتماد به نفس، خدا باوری و اطاعت از ولی می تواند بر همه مشکلات پیش روی خود فایق آید.

سردار اکبری در ادامه صحبت های خود به تلاش ناکام غرب برای براندازی حکومت قانونی در سوریه پرداخت و خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین دلایلی که غرب تلاش می کند تا بشار اسد رئیس جمهور قانونی کشور سوریه را از مسند قدرت به کنار بکشد، ایستادگی بشار اسد در برابر رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی، ایجاد جنگ های نیابتی از سوی غرب تحت عنوان مبارزه با تروریسم را سرابی خواند که در واقع از این طریق امداد رسانی به تروریست ها انجام می گیرد.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) در بخش دیگر سخنان خود، دلایل دفاع ما از کشور سوریه را مورد بررسی قرار داد و افزود: داعش جنایات هولناکی را انجام می دهد که بعضا انسان با شنیدن آنها، تعجب می کند که چنین فجایعی از سوی انسانها صورت گرفته باشد و ما باید برای مبارزه با این مسلمان نماها و جلوگیری از هجوم آنها به کشور، در سوریه آنها را به خاک ذلت بنشانیم.

وی، تأکید کرد: اگر چنین کاری انجام نشود ، مجبوریم در مرزهای خود با آنها بجنگیم و این به مراتب برای ما سخت تر خواهد بود.

ارسال نظرات