مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

چراغ راه زندگی بسیجیان پیروی از ولایت فقیه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: پیروی از ولایت مطلقه فقیه چراغ راه و نشانگر راه رسیدن به سعادت و سربلندی دنیوی و اخروی است.
کد خبر: ۸۵۹۹۶۹۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵

به گزارش بسیج رسانه، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: پیروی از ولایت مطلقه فقیه چراغ راه و نشانگر راه رسیدن به سعادت و سربلندی دنیوی و اخروی است.

حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر با ذکر روایتی از امام صادق(ع) اظهار داشت: شناخت، معرفت و بصیرت نسبت به ولایت فقیه باید جزو اولویت‌ها و سرمشق‌های زندگی هر یک از بسیجیان باشد.

وی در ادامه با اشاره به مسائل روز دنیا و جهان اسلام گفت: گروه‌های تکفیری و سلفی که منجر به ایجاد اختلال در عرصه‌های بین‌المللی و طی چند روز اخیر مرتکب جنایت‌هایی در فرانسه شده‌اند که به دنبال این عملیات‌های تروریستی بیم و ترس از وقوع و تکرار چنین حوادثی در دیگر کشورهای غربی و استکباری به شدت مشاهده می‌شود.

حجت‌الاسلام کاملی‌فر ادامه داد: دشمن نفوذ و سلطه از طرق مختلف را بر جهان اسلام در سیاست‌های خود می‌پروراند که امثال این گروه‌های تروریستی و تکفیری یکی از این راه‌های نفوذ استکبار جهانی و به نابودی کشاندن دین و شریعت اسلام به وسیله این گروه‌ها جزو اولویت‌های کشورهای غربی و صهیونسیتی است.

وی منشا گمراهی داعش و گروه‌های تکفیری و تروریستی را عمل به ظواهر و مسائل به غیر از اسلام ناب محمدی(ص) بیان کرد و افزود: دشمنان اسلام و استکبار جهانی پس از گذشت 37 سال از پایه‌گذاری انقلاب اسلامی هنوز باور نکرده‌اند که دیگر نباید به دنبال سلطه‌جویی و فتنه‌ستیزی در بین امت اسلامی باشد.

ارسال نظرات