برگزاری مراسم یادواره شهدای والا مقام بخش تازه کند پارس آباد

مراسم یادواره شهدای والا مقام بخش تازه کند پارس آباد با حضور مسئولین و خانواده های معظم شهدا برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۹۹۹۱۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، مراسم یادواره شهدای 22 شهید والا مقام بخش تازه كند به همت فرمانده حوزه قدس با همکاری پایگاه هاي تابعه و با حضور حجت الاسلام سيدرشادي امام جمعه پارس آباد، فرمانده سپاه ومسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در ناحيه پارس آباد،خانواده های معظم شهدا ؛رئيس بنياد شهيد وامورايثارگران، بسیجیان ، مسئولین شهر وبخش واقشار مختلف مردم در مسجدعباسيه این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام سيد رشادي امام جمعه پارس آباد با تبريك هفته مبارك بسيج، به سه شاخصه مهم شهید در قرآن اشاره کرد و افزود: «و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل‌الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون» مرده نپندارید کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند، بلکه زنده‌اند و نزد خدای خود روزی می‌برند.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا یکی از ضرورت های جامعه امروز است، گفت: این که گروهی می گویند چرا باید این یادواره ها برگزار شود حرف وهابیت ملعون است که می گوید وقتی فردی مُرد دیگر در این دنیا حاضر و ناظر نیست، در حالی که خداوند در قرآن کریم شهدا را یکی از شاهدان روز قیامت معرفی کرده است.

رشادي با یاد آوری اینکه امروز دنیای استکبار در مقابل عظمت ملت ایران سر تعظیم فرود آورده تصریح کرد: تجلیل و تکریم از شهدا بواسطه این است که ملت ایران راه شهدا را با عزت و صلابت ادامه خواهد داد و زیر بار ظلم نخواهد رفت و این مهم راملت ایران از فرهنگ عاشورا آموخته اند.

امام جمعه پارس آبادخاطرنشان کرد: اصلی ترین وظیفه ما در این برهه از زمان، دفاع از ارزشها و آرمانهای شهدا و امام راحل (ره) است و فقط این نیست که عکس شهدا رو قاب کرده و به دیوار بزنیم و نظاره گر آن باشیم، بلکه باید اهداف آن ها را دنبال کرده و اجازه ندهیم خدشه ای به هویت انقلاب اسلامی و این نظام وارد شود.

سخنران اين مراسم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت: دشمنان ما پس از نا امیدی از تمام توطئه هایی که داشته اند امروز هجمه های سنگینی را در قالب جنگ نرم علیه ما در دستور کار خود قرار داده اند، برخی از این راهبرد های دشمن عبارتند از هجمه به دین باوری مردم، هجوم به ولایت و عرصه های حوزه و دانشگاه و تهاجم به شخص ولی فقیه و رهبری در حوزه های سیاسی با ایجاد تفرقه و تحریک مسائل قومی و دامن زدن به اختلافات مذهبی می توان نام برد.

سرود ملی،پخش کلیپ ،اجرای گروه سرود ،سينه زني ومداحی ، احسانات(آش دوغ) وشعار "مرگ برآمريكا ومرگ براسرائيل" اي رهبرآزاده آماده ايم آماده از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

ارسال نظرات