فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان:

دشمنان از تفکر اسلامی ایران می هراسند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دعوای آمریکا و غرب با ایران بر سر مسئله هسته ای نیست بلکه آنان از تفکر ایرانی و نفوذ و محبوبیت جمهوری اسلامی در میان کشورهای مختلف هراس دارند
کد خبر: ۸۵۹۹۹۲۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج : سردار حسین معروفی در مراسم بهره برداری از ۱۲ خانه بهداشت روستائی در ایرانشهر اظهار داشت: امروز دشمنان ایران اسلامی می دانند که به واسطه مولفه های بازدارنده در جمهوری اسلامی که همان ایمان، همبستگی، همدلی و وحدت است؛ هیچ وقت نمی توانند به این کشور تجاوز کنند.

وی با اشاره به مؤلفه‌های امنیت هر کشور، بیان کرد: برای امنیت ملی هر کشوری ۵ شاخصه تعریف‌شده است که یکی از آنها وجود نیروهای مسلح کارآمد است.

فرمانده سپاه استان بیان کرد: بزرگ‌ترین ماموریت هر دولت و کشوری این است که زیرساخت‌های توسعه را فراهم کند تا رشد و شکوفایی و سطح فرهنگ و رفاه عمومی افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به شاخصه‌های توسعه افزود: یکی دیگر از شاخصه‌های توسعه نیروی انسانی است و امروز ارزش نیروی انسانی کارآمد، از نفت، معادن و طلا نیز بیشتر است.

فعالیت های بهداشتی و آموزشی در مناطق محروم استان توسعه یافته است

فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از سخنانش به خدمات بهداشتی و درمانی سپاه به مردمان این دیار مرزنشین اشاره کرد و گفت: ۱۲ خانه بهداشت با صرف ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر و سپاه پاسداران در مدت شش ماه ساخته شده است.

سردار حسین معروفی افزود: هر خانه بهداشت دارای ۹۰ متر مربع زیربنا است که با تلاش های صورت گرفته امروز شاهد بهره برداری آن هستیم که حسب شاخص های سلامت را در این منطقه افزایش خواهد داد.

امنیت پایدار و مردمی بستر توسعه همه جانبه

فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان در بخشی از سخنان خود تلاش در راستای تامین امنیت همه جانبه در استان را یکی از ماموریت ها و وظایف ذاتی سپاه برشمرد و گفت: به عنوان سرباز ولایت و مردم، تمام قد از امنیت ساکنان این دیار دفاع می کنیم و امنیت بیشترین حجم کاری سپاه را به خود اختصاص داده است.

سردار معروفی با اشاره به این که سپاه در حوزه امنیت همواره به صورت مداوم و مستمر تلاش می کند، گفت: سپاه با آمادگی بالا تلاش می کند در کنار تبیین توسعه؛ مردم سیستان و بلوچستان در فضایی امن و آرام زندگی عادی خود را دنبال کنند و این مهم در سایه احساس مسئولیت و تکلیف فرزندان این آب و خاک در قالب بسیج و سپاه محقق شده است.

وی از تلاش های شبانه روزی تامین کنندگان امنیت در استان قدردانی کرد و گفت: حافظان این آب و خاک به صورت شبانه روزی و بدون هرگونه چشم داشتی، از ارزش های اسلام، انقلاب و سرزمین و مردم ایران اسلامی دفاع می کنند.

ارسال نظرات