همزمان با هفته مبارک بسیج:

برگزاری یادواره 21 شهید پایگاه شهید چمران شهر گیوی

یادواره 21 شهید پایگاه شهید چمران شهر گیوی با حضور مسئولین و دیگر اقشار مردمی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۹۹۴۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از کوثر، این یادواره پس از نماز مغرب و عشاء در محل مسجد امام حسن عسگری(ع) گیوی برگزار شد؛ فرمانده سپاه ناحیه کوثر اظهار کرد: در زمان حال دشمن توجه زیادی به جداسازی قشر جوان ما از شهدا و انقلاب دارد و تمام تلاش خود را می کند تا ملت ما از جمله جوانان و نوجوانان را نسبت به هم بی تفاوت و ارزش ها را بي اهميت جلوه دهد.
سرهنگ 2 پاسدار بیژن راعی با بیان اینکه شهدا به ما درس وفاداری، بصيرت، شجاعت و مردانگی را آموختند افزود: شهدا رفتند و ما در امنيت كامل زندگي كنيم و امروز نوبت ماست كه با تفكر بسيجي خود در برابر فتنه ها و هجمه هاي دشمنان كه روز به روز توسط شبكه هاي اجتماعي و ماهواره ها پررنگتر مي شود بايستيم و نگذاريم قطره قطره خون شهدا با الحاق فرهنگ غربي در جامعه اسلامي پايمال شود.
وی خاطر نشان کرد: ما باید قدر شجاعت و دلاوری های این جنگاوران بزرگ را بدانیم و از اخلاق و منش این شهیدان درس های خودباوری و عشق به ولایت را فرا بگیریم.
فرمانده سپاه کوثر ادامه داد: امروز دشمن جنگ را از خانه های ما شروع کرده و با ابزار مدرنیته نظیر ماهواره و اینترنت سعی می کند ذهن و ضمیر قشر جوان را تسخیر کند اما امروزه جواناني هستند كه بصيرت و آگاهي شهدا را پيشه كرده و حسيني وار توطئه هاي دشمنان را خنثي ميكنند.
راعی الگوگیری از شهدا را یکی از راه های مقابله با جنگ نرم دشمنان دانست و افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، کشور را در برابر توطئه ها و تهدیدات مصون می سازد.
سخنراني، شعر خواني، پخش كليپ، مرثيه و نوحه خواني از برنامه های این یادواره بود.

ارسال نظرات