فرمانده پایگاه شهید بهشتی آستانه اشرفیه در گفتگو با بسیج؛

کار در حوزه اقتصاد مقاومتی شوخی نیست

ورود بسیج به حوزه اقتصاد مقاومتی قطعا موثر خواهد بود و نیروی معجزه آسای بسیج نشان داده در هر کاری وارد شود موفق است و باید قبول کرد که کار در حوزه اقتصاد مقاومتی شوخی نیست.
کد خبر: ۸۶۰۰۰۴۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
کمیل پرناک فرمانده پایگاه شهید بهشتی آستانه اشرفیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: اعتماد به جوانان و در اختیار قرار دادن اعتبار و منابع به جوانان بسیجی و غیر بسیجی می تواند در حوزه اقتصاد مقاومتی گره گشا باشد.

وی با بیان اینکه همه باید دست به دست هم دهند کار در حوزه اقتصاد مقاومتی شوخی نیست افزود: عدم اعتماد مسوولین به نیروی عظیم مردمی و به ویژه جوانان مهم ترین دلیل وارد نشدن به بحث اقتصاد مقاومتی است.

پرناک تأکید کرد: این خودباوری ها باید در ما تقویت شود و بدانیم که دشمن همواره با ما خصومت دارد و اینکه ما چشم امید به برداشته شدن تحریم ها داشته باشیم گره گشا نیست.

فرمانده پایگاه شهید بهشتی آستانه اشرفیه خاطرنشان کرد: خودمان باید آستین بالا بزنیم ورود بسیج به حوزه اقتصاد مقاومتی قطعا موثر خواهد بود و نیروی معجزه آسای بسیج نشان داده در هر کاری وارد شود موفق است برای مثال با نگاه به اردوهای جهادی متوجه می شویم که کلید حل مشکل اقتصاد مقاومتی نیز استفاده از نیرو و توان عظیم بسیج مردمی است.

پرناک گفت: مسوولین باید نفوذ بعد از برجام را جدی بگیرند و بسیج هم با این نیروی مردمی و از طریق حلقه های صالحین با آسیب شناسی موضوعات روز جامعه می تواند در بصیرت بخشی مردم نقش ایفا کند.

وی با اشاره به نقش گلزار های شهدا و ارتباط بسیجیان با شهدا گفت: بسیج مساجد بسیار موثر است چرا که یک نیروی ارزشی در خانه خدا فعالیت دارد جای مطمئنی است که خانواده ها فرزندان خود را به آن می سپارند.

ارسال نظرات