به مناسبت هفته بسیج

افتتاح حوزه مقاومت بسیج اصناف شهرستان مهریز

افتتاح حوزه مقاومت بسیج اصناف شهرستان به مناسبت هفته بسیج در شهرستان مهریز با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۰۱۶۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: مسئول اتاق اصناف شهرستان و حوزه مقاومت بسیج اصناف زارع زاده به چگونگی تشکیل بسیج اصناف شهرستان و همچنین تعداد اعضای عادی و فعال و اقدامات انجام شده در سطح شهرستان به خصوص در این اصناف و بازاریان پرداخت.

در ادمه سرهنگ زارع فرمانده ناحیه مهریز ضمن تقدیر و تشکر از مسئول اتاق اصناف و مسئول حوزه مقاومت بسیج اصناف و همکاری ایشان در امورات، به نکاتی اشاره کرد و گفت: بسیج منشأ خیر و برکت در سطح جامعه است و حضور گسترده بسیج در سطح جامعه و امورات متعدد اشاره کرد و بسیج می بایست پشتیبان ولایت فقیه باشد همچنان که از گذشته تا بحال بود و هست.

در ادامه به دیدار رهبری با رئیس جمهور روسیه و اهدای قرآن به ایشان اشاره کرد و گفت: حضور پوتین مشروط به دیدار بدون تشریفات با رهبر ایران بوده و این نشان از اقتدار و صلابت ایران و در راس آن حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی ) در جهان و منطقه دارد. ه

مچنین اقتدار امروز ما مدیون رشادت ها و فداکاری های شهدا در دوران دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم و شهدای ترور می باشد و دلیل این اقتدار حضور سران قدرت های استکباری جهان در یک طرف میز مذاکره و در طرف دیگر تنها و تنها ایران می باش .

سرهنگ زارع در ادامه به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و نکاتی را ذکر کرد: انجام الگوی اقتصاد مقاومتی ارائه شده به دولت توسط ولی فقیه و فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای(مدظله العالی) را وظیفه تک تک مسئولین و مردوم به ویژه بسیجیان دانست و می بایست  براساس شعار سال که از طرف رهبر در ابتدای سال به تمام مردم اعلام شد اقتصاد مقاومتی اجرا  شود که این مستلزم همدلی و همزبانی و همراهی کلیه اقشار بسیج با مردم و مسئولین می باشد.

همانطور که امام(ره) فرمودند: شما بسیجیان اسلام می بایست در فکر تشکیل حکومت اسلامی در جهان باشید. همچنان که اکنون می بینیم نیروهای مردمی کشورهای سوریه، عراق، افغانستان و دیگر کشورهای درگیر جنگ بر علیه استکبار جهانی و به خصوص گروهک تروریستی و تکفیری و کودک کش و کودک سوز ایستادگی می کنند و هر روز بر آنها بیشتر مسلط می شوند که این نشانه از صدور روحیه و تفکر بسیج در منطقه دارد.

فرمانده ناحیه مهریز همچنین گفت: هدف از ایجاد حوزه ها و پایگاه ههای مقاومت بسیج به صورت قشری و تخصصی به دستور رهبر انقلاب و فرمانده معظم کل قوا و برابر ابلاغ ایشان به سازمان بسیج مستضعفی؛ تخصصی شدن بسیج در رشته ها و نفوذ آن بین اقشار مختلف مردم و مسئولین و بازاریان و دیگر قشرهای مردم است که این باعث افزایش روحیه بسیج و بسیجی در تمامی گروه ها و اقشار میشود.

از حاشیه های این جلسه اعطای احکام مسئولیت به فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف و همچنین تعداد 6 فرمانده پایگاه اصناف که هر کدام مسئول یک صنف در بازار مهریز می باشند اشاره کرد.

 

ارسال نظرات