خبرهای داغ:
آیت‌الله صفایی بوشهری:

گروهی ناخواسته در میدان نفوذ به امر مهاجمان جهان استکباربازی می‌کنند

نماینده ولی‌فقیه در بوشهر گفت: شیطان بزرگ به هر شکل ممکن می‌خواهد به کشور ما نفوذ کند و پروژه نفوذ همه‌جانبه و فوق نرم در سر دارد.
کد خبر: ۸۶۰۰۳۶۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله صفایی بوشهری امشب در اجتماع 2 هزار نفری پیشکسوتان، رزمندگان و ایثارگران بسیجی که در مجتمع آیه‌های مشهد برگزار شد، اظهار کرد: بسیج کلمه طیبه خداست، خداوند در عالم وجود کلماتی طیبه دارد و آن موجوداتی هستند که خداوند زبان به ایجاد آنها گشوده است، بنابراین حضرت زهرا(س) و حضرت عیسی(ع) این چنین کلمه‌ای هستند. 

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر افزود: خداوند در برخی از موجودات عالم وجود کلمه طیبه را عنوان کرده است، این درخت ریشه‌ای عمیقی در متن نظام عالم وجود دارد و شاخ و برگ‌هایش را عالم گرفته است. 
وی با بیان اینکه بسیج اقتدار نظام اسلامی است و مایه عزت و اقتدار و سبب شکست ناامیدی دشمنان است، افزود: در یک نگاه کلان بسیج هدیه خدا به جهان اسلام، ایران و بشریت برای آزادی انسان از دست شیطان است.
آیت‌الله صفایی بوشهری ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران یک کتاب تجربه، عترت و تفسیر عینی قرآن کریم است، در آیه شریفه قرآن آمده است در میان مؤمنان انسان‌هایی هستند که با پیمانشان با خداوند متعهد هستند و همچنین گروهی عمر خود را در اثبات این صداقت گذراندند و به شهادت رسیدند و گروهی در انتظار فرصت‌هایی هستند و برای اجرای آن عهد و پیمان هیچ‌گاه از راه خدا جدا نمی‌شوند. 
وی تصریح کرد: شما عزیزان بسیجی مصداق این مهم هستید، به گونه‌ای که شهدا جان خود را در راه ایمان گذاشتند و مهر قبولی از عرش الهی دریافت کردند اما خداوند شما را حفظ کرد و در انتظاری برای اجرای عهد هستید که به مانند شهدا در مسیر صداقت و صدق الهی بکوشید، بنابراین این اندیشه را هیچ‌کس نمی‌تواند از شما بگیرد. 
امام جمعه مردم بوشهر تبیین کرد: امام سجاد (ع) می‌فرمایند درود و بهشت و رحمت خدا بر شیعیان ما، وقتی امامی دعا می‌کند دعایش مستجاب می‌شود، شما عزیزان دو ویژگی انتظار دارید نخست این است که در انتظار شهدایی هستید که رفتند و آماده‌اید که راهشان را ادامه بدهید و در وجهه دوم منتظر قائم آل محمد حضرت مهدی (عج) هستید. 
آیت‌الله صفایی بوشهری تأکید کرد: بسیجیان از راه اسلام و اهل‌ بیت(ع) خارج نمی‌شوند و پایشان نمی‌لرزد و سستی به خود راه نمی‌دهند و از دشمنان اهل بیت(ع) برائت می‌‌جویند.
نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر توضیح داد: شما پیشکسوتان بسیجی در حماسه هشت سال دفاع مقدس از حریم ولایت و ایران اسلامی دفاع کردید، بنابراین این جایگاه ارزشمند شما عزیزان است، رهبر معظم انقلاب بزرگ مردی هستند که اندیشه‌های ایشان از زمان حال جلوتر است، بنابراین ایشان یک هدیه از جانب خدا برای جامعه بشری هستند. 
وی یادآور شد: شیطان به هر شکل ممکن می‌خواهد به کشور ما نفوذ کند و آمریکا در اندیشه نفوذ است و پروژه نفوذ همه‌جانبه و فوق نرم دارد، حماسه دفاع مقدس یکی از مقابله‌های بزرگ ملت ایران علیه دشمن بود، آمریکا می‌خواهد در تمام حوزه‌های کشور نفوذ کند، به همین خاطر رهبری هشدار دادند که متوجه نفوذ باشید و مراقبت کنید. 
نماینده ولی‌فقیه در بوشهر تشریح کرد: همچنین به دنبال تخریب دین و هویت ما هستند، اما در میدان اینگونه نیست که مشخص خواسته خود را مطرح کنند، بنابراین با یک برنامه نرم تمامی ارزش‌های جامعه را از مردم می‌گیرند و همچنین به دنبال تغییر استقلال ما هستند.
خطیب جمعه بوشهر عنوان کرد: آمریکا می‌خواهد از طریق گلوگاه مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی به کشور نفوذ کند و مدیران ما را سمت افکار خود ببرند، بنابراین در دوران مشروطه چنین رخدادی صورت گرفت، به گونه‌ای که یک وابستگی به غرب شکل گرفت، همچنین می‌خواهند با طراحی‌های خود در یک فضای پنهان اقتصاد ایران را وابسته به خود کنند؛ اگر مشاهده کردید کالا فرستادند و مراکز فرهنگی، انجمن‌های علمی و غیره تأسیس کردند بدانید که پروژه‌های نفوذ آنها است. 
نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر متذکر شد: این رخدادها خلاف اقتصاد مقاومتی است که رهبری آن را تأکید کردند؛ همچنین اگر دیدید حوزه علم و فناوری ما به سمت پس‌رفت پیش می‌رود بدانید که پروژه نفوذ شروع شده است، آمریکا به اجرای پروژه نفوذ و براندازی فوق نرم است. 

نماینده ولی‌فقیه در بوشهر متذکر شد: یک گروه هستند که این ماجرای نفوذ را قبول ندارند و باور نمی‌کنند که در پشت مسئله برجام آنها به دنبال نفوذ هستند، حضور جدی این شخصیت‌ها بعد از برجام در داخل کشور را هم که شروع نفوذ است باور ندارند؛ برخی از روشنفکران ما هم به ظاهر روشنفکر هستند؛ همچنین گروهی جریان نفوذ را می‌دانند، اما ساکت هستند؛ در مقابل گروهی هم وجود دارند که زمینه‌ساز و مزدور جریان نفوذ هستند و گروه دیگری نیز هستند که ناخواسته در میدان نفوذ به امر مهاجمان جهان استکباربازی می‌کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه این گروه‌ها در عرصه نفوذ همکار طراحان نفوذ هستند و عناوینشان فرقی نمی‌کند، تصریح کرد: بدانند تا زمانی که سپاه و بسیجیان حضور دارند ایران قابل نفوذ نیست.

وی اضافه کرد: جهان استکبار پروژه تضعیف بسیج را در دست دارد و برخی در داخل در مقام تضعیف سپاه و بسیج هستند، باید بدانند این تضعیف حرام است و حمایت بسیج بر همگان واجب است. 

نماینده ولی‌فقیه در بوشهر در پایان چنین توضیح داد: حضرت علی(ع) راهکاری برای مقابله با فتنه نشان دادند و فرمودند زمانی که فتنه نفوذ سرزمینی را مورد هجمه خود قرار داد باید در کنار ولایت باشید، بنابراین راه نجات ایران و جهان اسلام، ولایت‌مداری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها