فرمانده سپاه رودبار:

بسیج آماده مقابله با هرگونه تهدید دشمن است

فرمانده سپاه رودبار گفت: آمادگی بسیج و بسیجیان قابل مقایسه با سال های اولیه جنگ نیست و امروز بسیج آماده مقابله با هرگونه تهدید دشمن است.
کد خبر: ۸۶۰۰۴۸۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رودبار، سرهنگ کمال حیدری در مراسم اجتماع بسیجیان بخش عمارلوی رودبار که در مسجد خاتم الانبیاء جیرنده برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: پس از شهادت امام حسن مجتبی(ع) حکومت اسلامی از بین رفت تا اینکه حکومت اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷ توسط امام راحل شکل گرفت.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی وقتی دشمن دید جایگاهی در کشور ندارد، به انحای مختلف دشمنی خود علیه کشور را آغاز کرد.

فرمانده سپاه رودبار، ابراز کرد: ۳۶ سال پیش رهبر کبیر انقلاب نهاد بسیج را تشکیل دادند تا از ارزش های انقلاب اسلامی حفاظت و حراست نماید.

وی با بیان اینکه بسیج با تلاش وافر بسیجیان تبلور یافته است، افزود: آمادگی بسیج و بسیجیان قابل مقایسه با سال های اولیه جنگ نیست و امروز بسیج آماده مقابله با هرگونه تهدید دشمن است.

سرهنگ حیدری بیان داشت: دشمنان انقلاب کور خوانده اند که می توانند با توطئه چینی به دنبال آسیب رساندن به کشور و نظام باشند.

وی آمادگی اقشار مختلف مردم برای حضور در جبهه مقاومت را نشان از عمق ریشه شهادت طلبی بسیجیان دانست و گفت: بسیج در ۳۶ سال گذشته برای مقابله با تهاجم فرهنگی و اقتصادی دشمن پا به میدان گذاشته است.

فرمانده سپاه رودبار، تصریح کرد: مسئولین اگر ادامه راه شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهند و با دلسوزی به مردم خدمت کنند در کار خود موفق خواهند بود.

وی تشکیل بسیج سازندگی و خدمت به مردم مناطق محروم از دیگر اهداف و برنامه های بسیج عنوان نمود و اضافه کرد: حضور بسیجیان اردوهای جهادی برای خدمت به مردم از جمله این اقدامات است.

سرهنگ حیدری، تاکید کرد: اگر نتوانیم روحیه و تفکر بسیجی را در کشور ترویج و پایه ریزی و استمرار بخشیم در عرصه های بین المللی موفق نخواهیم شد.

وی از افتتاح ۹۷ پایگاه بسیج در رودبار خبر داد و افزود: این تعداد پایگاه مقاومت در نیمه اول سال ۹۵ در مناطق مختلف این شهرستان افتتاح خواهند شد.

فرمانده سپاه رودبار احداث سالن های ورزشی در ۷ شهر رودبار را از دیگر برنامه های سپاه در این شهرستان عنوان کرد و گفت: این سالن ها در برخی از شهرها احداث و در برخی از شهرهای رودبار در حال احداث است.

 

ارسال نظرات