در دیدار رئیس جمهور روسیه با دکتر روحانی:

هدیه ای عجیب اما پرمعنا / تشویق به ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خاتم عصر دیروز همزمان با هفته بسیج در بین بسیجیان پایگاه امام محمد باقر (ع) با طرح سوال هدیه رییس جمهور روسیه به رییس جمهور ایران اسلامی ، ذهن ها را به چالش کشید .
کد خبر: ۸۶۰۰۵۱۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، در نشست صمیمی منتظران موعود در پایگاه امام محمد باقر (ع) روستای شهریاری علیا در راستای بصیرت افزایی بسیجیان موضوع هدیه معنا دار ولادیمیر پوتین به دکتر حسن روحانی مطرح شد .

حجه الاسلام والمسلمین شیخ زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خاتم عصر دیروز همزمان با هفته بسیج در بین بسیجیان پایگاه امام محمد باقر (ع) با طرح سوال هدیه رییس جمهور روسیه به رییس جمهور ایران اسلامی ، ذهن ها را به چالش کشید .

وی در ادامه با بیان اینکه این هدیه، سپر یکی از سربازان شاه عباس اول بوده است افزو:د اینگونه بر می آید که این هدیه معنایی جز تشویق به ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان نداشته است .

جالب توجه است که ولادیمیر پوتین در حاشیه اهدای این شی گرانبها به رییس جمهور ایران اسلامی گفته بود:گرچه این سپر به دست دشمنان افتاد اما لشکر ایران در آن نبرد پیروز شد.

ارسال نظرات