در راستای گرامیداشت هفته بسیج:

برگزاری صبحگاه مشترك در واحد شهید انصاری اردكان +تصاویر

همزمان با هفته بسیج صبحگاه مشترك گرامیداشت هفته بسیج در واحد بسیج دانش آموزی شهید انصاری اردكان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۰۵۷۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردكان ضمن تبريك هفته بسيج و گراميداشت ياد و خاطره شهداي بسيجي از دانش آموزان خواست تا با خوب درس خواندن ادامه دهنده راه اين عزيزان باشند.

حجه الاسلام والمسلمین علی ملکوتی نیا افزود: ما امروز افتخار داریم که اعلام کنیم ؛ فرموده و دستور امام راحل(ره) در خصوص تحقق بسیج 20 میلیونی با حضور پررنگ شما دانش آموزان عزیز در بسیج ، به بسیج ده ها میلیونی تحقق یافته است و وظیفه کنونی ما دانش آموزان و فرهنگیان بسیجی، جهاد علمی است و باید با بصیرت، جایگاه کشور را در همه زمینه ها در آینده حفظ کنیم .

وی با اشاره به ویژگی ها و خصوصیات یک بسیجی از بیان مقام معظم رهبری افزود : بسیج عبارت است از مجموعه ای که در آن پاک ترین، فداکارترین و کارآمدترین جوانان کشور حضور دارند و امروز شما دانش آموزان نیز بایستی این خصوصیات ذکر شده را که در وجود همه شما وجود دارد بیش از پیش نشان دهید .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه؛ با اشاره به نقش بسيج در دوران دفاع مقدس و پس از آن، بر گسترش فرهنگ و تفكر بسيجي در جامعه به ويژه در ميان جوانان و دانش آموزان تأكيد كرد.

وی افتخارات ملت ایران را ثمره خون شهداء دانست و گفت: باید در همه زمینه ها شکرگزار نعمت امنیت باشیم و تشکیل بسیج باعث رشد و پیشرفت کشور شده است و امروز ، وظیفه ما دانش آموزان و فرهنگیان بسیجی، جهاد علمی است و باید با بصیرت، جایگاه کشور را در آینده در همه زمینه ها حفظ کنیم .

در ادامه با قرائت میثاق نامه بسیج توسط یکی از دانش آموزان بسیجی این واحد، هفته بسیج را گرامی داشتند.

برپایی نمایشگاه عکس از شهدا، قرائت مقاله و مداحی توسط یکی از دانش آموزان به مناسبت ایام محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین (ع) از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود .

اين مراسم با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جانشین محترم فرماندهی در ناحیه مقاومت بسیج، مدیر و معاونین محترم آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین شهرستان و همچنین فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و دانش آموزان و فرهنگیان بسیجی واحد مقاومت پویندگان شهید انصاری برگزار شد.


ارسال نظرات