اقتدار بسیجبان با همایش شکوه ایستادگی در سراسرمازندران

در آخرین روز گرامی داشت هفته بسیج مستضعفین بسیجیان مازندران با حضور حماسی خود در سراسر مازندران همایش شکوه ایستادگی را به رخ جهانیان کشاندند.
کد خبر: ۸۶۰۰۵۹۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷



خبرگزاری بسیج مازندران، غیور مردان بسیجی عاشقان ولایت و مقاومان ظلم ستیز و مجاهد مازندران بار دیگر با حضور پر شور خود در میادین شهرهای مازندران گرد هم آمدند تا حضور خود را به رخ جهانیان بکشانند و به مستکبرین اعلام کنند که در راه اعتلای اسلام عزیز و یاری مظلومان جهان با تبعیت از اوامر ولی امر زمان آماده دفاع و جهاد در تمام عرصه های نظام تا پای جان هستند.

در همایش شکوه ایستادگی بسیجیان ناحیه مرکز مازندران، مسئولین استانی اعم از مدیرکل دادکستری، دادستان ، فرمانده سپاه کربلا، نمایندگان مجلس شورا و ... پس از ادای احترام به تمثال شهدای بسیج از یگان ها و گردانهای بسیجی حاضر در ورزشگاه شهید متقی ساری سان دیدند.

پس از بیان خیر مقدم فرمانده سپاه ساری به مسئولین و بسیجیان حاضر آیت الله سیفی مشاور مقام معظم رهبری در بخشی از سخنان خود در باب رسالت بسیج گفت: رسالت بسیج ماهیت فکر بسیجی است و ماهیت بسیج هم در دو محور اصلی خلاصه می شود.

مشاور مقام معظم رهبری بیان کرد: یک دفاع از ارزشهای الهی، صیانت از احکام قرانی و پاسداری ازنظام اسلامی است.

وی دومین محور ماهیت بسیج را ماهیت دفاع از امنیت ملی، سیاسی و نظامی دانست.

سیفی ادامه داد: پاسداری حقیقی از شوکت نظام جمهوری اسلامی به معنای واقعی کلمه حاصل نخواهد شد مگر آنکه پاسداری از ارزشهای دین باشد.

این مسئول بصیرت را دارای نقش برجسته دانست و اظهار کرد: هرگاه دفاع از حریم ولایت در بین جامعه و نظام صورت گیرد بصیرت معنا می گیرد و آن با صبر، استقامت و پرهیزگاری که تقوای الهی است به دست می اید.

وی احصا ولایت را از راه عنایت خالق هستی یاد کرد و افزود: فکر بسیجی باید الگو باشد بسیجی سازش ناپذیر در برابر بی عدالتی و ظلم است و بسیجی به معنای واقعی یعنی آنچه در توان دارد در اجرای حدود الهی بکار بندد.

اجرای مانور و حرکت های رزمی ورزشکاران بسیجی پایان مراسم همایش بزرگ بسیجیان شهرستان ساری مرکز مازندران بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها