در صبحگاه بسیجیان اردل عنوان شد:

بصیرت یکی از ویژگی های منحصر به فرد بسیج است

معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در همایش شکوه ایستادگی با حضور گردان های بسیجی شهرستان اردل، بصیرت را از ویژگی های منحصر به فرد بسیج و بسیجیان برشمرد.
کد خبر: ۸۶۰۰۵۹۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ صبح امروز صبحگاه مشترک با حضور بسیجیان، خانواده معظم شهدا و مسئولین ادارات شهرستان اردل در میدان صبحگاه سپاه ناحیه اردل برگزار گردید.

سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی، با تبریک هفته بسیج در این مراسم گفت: اکثریت ملت ایران بسیجی هستند، بسیجیان مدار استوار و راسخ در میدان هستند و توطئه های دشمن را خنثی می کنند و اجازه نفوذ را نمی دهند.

معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز در این مراسم، با گرامیداشت سی و ششمین سال تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، گفت: بسیج یکی از بابرکت ترین یادگارهای امام (ره) است.

سرهنگ پاسدارسعیدی عبدالمحمد سعیدی افزود:‌ بسیج از بدو پیروزی انقلاب اسلامی که برگرفته از اسلام ناب بود با دشمنان مقابله کرد.

سعیدی در ادامه بیان داشت: امام (ره) در برابر توطئه ها ی دشمنان نهاد ها وارگانه هایی را بوجود آورد که یکی از این نهادها بسیج بوده است.

وی، تصریح کرد: هدف بسیج نگهبانی از انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردها و جهاد در راه خدا و تقویت بنیه دفاعی کشور است.

معاون اجرایی سپاه استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش بسیج در کمک به نیروی انتظامی و همچنین دولت، ویژگی های این نیروی منحصر به فرد مردمی را برشمرد.

سعیدی گفت: بسیج دارای ویژگی های منحصر به فرد است. بنای بسیج دینی و اعتقادی است. پدید ه بسیج یک پدیده اعتقادی و فرهنگی است. نهاد بسیج یک نهاد مردمی است. بسیج عصاره و خلاصه همه نیروهای معتقد به نظام است.

وی، با بیان اینکه گستردگی منحصر به فرد بسیج را هیچ نهادی ندارد، تأکید کرد: یکی از ویژگی های اصلی بسیج اصول گرایی و تحول ناپذیری است .مرور زمان اصول را تغییر نمی دهد.

معاون اجرایی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام)خاطرشان ساخت: بسیج "سابقون السابقون" است.و در بحث دفاع مقدس نقش کلیدی ایفا کرد.

وی، یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد بسیج دهها میلیونی و بسیجیان ولایتمدار را بصیرت دانست.

ارسال نظرات