استاندار لرستان:

بسیج با نهادینه کردن فرهنگ خودباوری موجب پیشرفت کشور شده است

استاندار لرستان گفت: بسیج با نهادینه کردن فرهنگ خودباوری موجب پیشرفت کشور شده است.
کد خبر: ۸۶۰۰۶۰۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، هوشنگ بازوند در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان خرم آباد که در محل پادگان امام حسین (ع) برگزار شد، گفت: بسیج توانسته است که خودباوری را در جامعه به عنوان یک فرهنگ نهادینه و با این حرف فرهنگ بستر پیشرفت کشور را فراهم کند.

وی 5 آذر سالروز تشکیل مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: بسیج نقش به سزایی در جهت صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی داشته است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه بسیج یک پدیده اجتماعی، اعتقادی و الهی است که یادگار امام خمینی (ره) و فرزند انقلاب اسلامی محسوب می شود گفت: در این اینکه بسیج یک نهاد مقدس است شکی نیست؛ اما به تعبیر رهبر معظم انقلاب بسیج یک تفکر انقلابی است که سازنده و راهگشا است.

بازوند ادامه داد: بسیج به عنوان یک جهان بینی دارای مولفه هایی است که ایثار و از خودگذشتگی، جدیت و تلاش و روحیه جهادی از جمله این مولفه ها محسوب می شوند.

وی تصریح کرد: بسیج توانسته است که با جدیت و و تلاش بر کاستی ها غلبه و در راستای محرومیت زدایی با عبور از سد محدودیت ها تلاش کند.

استاندار لرستان با بیان اینکه هیچ محدودیتی مانع کار تفکر بسیجی نیست اضافه کرد: بسیج برای غلبه بر سختی ها و دشواری ها متکی بر روحیه جهادی است.

بازوند با اشاره به اینکه بسیج بازیگر عرصه سختی و دشواری ها است اظهار کرد: بسیاری از سختی ها و دشواری هایی که قدرت های بزرگ هم تحمل آنها را ندارند بسیج با تفکر جهادی از این سختی ها عبور کرده است.

وی مقابله با بروکراسی را از دیگر مولفه های بسیج برشمرد و اظهار کرد: بسیج هیچ گاه در جامعه اسیر بروکراسی نبوده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه بسیج دارای رسالت هایی است که از جمله انها می توان به خودسازی، اسوه سازی و الگوسازی اشاره کرد گفت: رسالت دیگر بسیج پیشگیری از آسیب های اجتماعی و رفع آنها است.

لازم به ذکر است؛ در پایان این مراسم علاوه بر تجلیل از خانواده معظم دارای بیش از دو شهید بسیجیان با حضور در گلزار شهدای خرم آباد با آرمانهای شهدا تجدید بیعت کردند.

ارسال نظرات