محسن رضایی در اجتماع بزرگ بسیجیان بندرعباس / شکوه ایستادگی

اقتدار و اقتصاد دو بال پرواز ملت ایران است .

به مناسبت 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی ( رحمت الله علیه ) اجتماع بزرگ بسیجیان در تمامی شهرستان های استان هرمزگان برگزار شد .
کد خبر: ۸۶۰۰۹۰۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵

این اجتماع باشکوه در بندرعباس امروز ساعت 8 صبح در ورزشگاه تختی برگزار شد و میهمان ویژه ای داشت ، سرلشکر پاسدار دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام .

محسن رضایی در جمع بسیجیان گفت : امروز اقتدار و اقتصاد دوبال پرواز ملت ایران است ، از یک طرف بایستی مقتدرانه از کشور ، انقلاب ، امنیت و سرزمینمان دفاع کنیم و از طرف دیگر به اقتصاد بپردازیم .

وی افزود : لازم است معیشت مردم را بهبود ببخشیم و اشتغال ، پیشرفت و علم و فن آوری را بدست بیاوریم .

رضایی ادامه داد : بسیج در هر دو زمینه ، هم در اقتدار و هم در اقتصاد مقاومتی می تواند نماینده و تبلور حضور میلیونی مردم در این دو صحنه باشد و الان هم هست و مردم مشاهده می کنند که اگر بسیج نبود ناامنی کل منطقه ما را در برمی گرفت .

امروز بسیجیان مثل همیشه پرشور و پرتوان با گام های محکم و استوار و دلی سرشار از عشق و محبت به اسلام ناب محمدی (ص) و آرمان های انقلاب اسلامی ، آمده بودند تا خستگی ناپذیری خود را در دفاع از ایران اسلامی به جهانیان نشان دهند و تاکید کنند که همواره سربازان امام خامنه ای ( مدظله العالی ) هستند .

ارسال نظرات