فرمانده سپاه ناحیه بسیج شهرستان کوهدشت:

عامل استمرار انقلاب اسلامی ولایت‌مداری بسیجیان است

فرمانده سپاه ناحیه بسیج شهرستان کوهدشت گفت: عامل استمرار انقلاب اسلامی ولایت‌مداری بسیجیان است
کد خبر: ۸۶۰۰۹۵۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرکزاری بسیج، محمد حقی‌زاده در همايش بزرگ بسیجیان شهرستان کوهدشت با بیان اینکه افتخار ما این است که بسیجی باشیم و بسیجی به مردم کشورمان خدمت کنیم، اظهار داشت: بسیج برگرفته از تفکر الهی حضرت امام خمینی(ره) است که همچنان می‌درخشد.

 فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت اظهار کرد: در طول سال‌های پر برکت انقلاب اسلامی هرجایی که به حضور بسیج و بسیجی نیاز بوده با تکلیف محوری در صحنه حضور یافته و موفق عمل کرده است، چراکه بسیجی سند شهادت خود را کارت بسیجی خود می‌داند و به دستور رهبر انقلاب آماده و در صحنه حضور دارد.

 وی افزود: امام خمینی از همان زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی با ژرف‌اندیشی و آینده‌نگری حوادث را به‌درستی پیش‌بینی کرده و دستور تشکیل سازمان بزرگ بسیج مستضعفین را دادند.

 این مسئول یادآور شد: عامل استمرار انقلاب اسلامی ولایت‌مداری ما بسیجیان است، ما سربازانی هستیم که همواره گوش‌به‌فرمان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای بوده و هستیم.

 حقی‌زاده یادآور شد: با توجه به توطئه استکبار جهانی وظیفه ما صدچندان شده و بایستی در صحنه حضور مداوم داشته باشیم که شکر خدا تاکنون بسیجیان سلحشور دستورات رهبر معظم انقلاب به‌خوبی اجرا کرده تا جایی که قدرت‌های جهانی حاضر به مذاکره با جمهوری اسلامی‌ شده‌اند و این قدرت جمهوری اسلامی را در منطقه و جهان اثبات می‌کند.

 لازم به ذکر است؛ در پایان این مراسم از سوی فرماندهی بسیج سپاه کوهدشت از دو تن از بسیجیان  کوهدشت آقایان ایرج فریادی و حامد مهدی نیائی که در جشنواره سراسری مالک‌اشتر حائز رتبه کشوری شده بودند تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات