همزمان با گرامیداشت هفته بسیج:

برگزاری مراسم اجتماع بزرگ بسیجیان در طارم

همزمان با هفته بسیج مراسم اجتماع بزرگ بسیجیان، با حضور فرمانده سپاه ناحیه طارم، ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودبار، رئیس شورای تأمین، فرماندار طارم، مسئولان ادارات، رزمندگان دفاع مقدس، آحاد مردم و بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۱۰۰۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودبار در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج و تسلیت به مناسبت اربعین حسینی، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) را گرامیداشت و گفت: بسیج یکی از ارزشمند ترین و گران سنگ ترین یادگاران امام(ره) برای مردم است و لازم است از این میراث گرانقدر و گنجینه ارزشمند حفاظت شود و بیشترین بهره را از این گنجینه ببریم.

حجت الاسلام ربانی نژاد افزود: مجموعه حوادثی که در طول تاریخ اتفاق افتاده است به دوشکل می باشد، یا به مرور زمان از بین می رود یا با مرور زمان استمرار می یابد که بسیج از نوع دوم می باشد که در بستر زمان استمرار می یابد.

وی تصریح کرد: حادثه غدیر و عاشورا یکی دیگر از وقایع استمرار یافته است که باعث حیات، زندگی، آزادی بخشی و احیاگری می شود.

ربانی نژاد تصریح کرد: وظیفه اصلی بسیج این است که در میادین جنگ و شهادت حضور پیدا کرده و از سرزمین، غیرت و کشور دینی خود دفاع کند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دشمنان اسلام این است که ملت ایران را از رشد و پیشرفت باز بدارند، بنابراین تفکر بسیجی است که در تمام جبهه هی علمی، پزشکی، هسته ای و صنایع موشکی این ملت را به پیروزی رسانده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودبار ادامه داد: بسیج ریشه در دل انسان های مومن و ارزشی دارد بسیج دارای ریشه های محکمی است چون قلب انسان های مومن فوقالعاده محکم است.

وی با بیان اینکه بسیج یک جریان طیب و طاهر است افزود: ریشه ها این درخت در زمین محکم و شاخه هایش به سوی آسمان در حرکت است ودر هر فصلی میوه خاص خودش را دارد.

حجت الاسلام ربانی نژاداظهار داشت: بسیج برای یک مکان و زمان خاصی نیست و آنچه که نظام سلطه را به چالش کشیده است بسیج و تفکر بسیجی ماست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودبار تصریح کرد: بسیج با اتمام جنگ تمام نشده است و باید در عرصه های چون تهاجم فرهنگی، اقتصادی، سیاسی وارد میدان شود، چون دشمن درصدد نفوذ است و مقام معظم رهبری 80 باراز کلمه نفوذ استفاده کرده اند که این نشان از اهمیت این موضوع دارد وباید بسیجیان ما مراقب ترفتد های دشمن باشد و بداند که نظام آمریکا یک نظام سلطه است و ما زیر بار سلطه نخواهیم رفت.

ارسال نظرات