خبرهای داغ:
همزمان با سالروز تشکیل بسیج:

اجتماع بزرگ بسیجیان اهوازی در مصلای نمازجمعه

همزمان با سالروز تشکیل بسیج، ۵ آذر ماه تجمع گسترده بسیجیان اهوازی در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۱۰۴۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوزستان:

همزمان با هفته بسیج و پنجم آذر ماه سالروز تاسیس بسیج مستضعفین بیش از پنج هزار بسیجی اهواز با تجمع در مصلای امام خمینی اهواز این روز را گرامی داشتند.

*در این مراسم اقشار گوناگون بسیجی از بسیج دانش آموزی، بسیج مهندسین، هنرمندان، کارگری، فرهنگیان، پایگاه های بسیج خواهران و گروه های مختلف از بسیجیان شهرستان اهواز دراین تجمع شرکت داشته و در پاسداشت روز بسیج برنامه های مختلفی را اجرا کردند.

*بسیجیان اهوازی به عشق پاسداری از میهن و حمایت از ولایت فقیه شان ساعات ها پیش از شروع مراسم حضور داشتند.

*بسیجیان با چفیه و سربندهای مزین به نام  سید الشهدا (ع) و با سر دادن شعارهایی مانند مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، لبیک یا خامنه ای و هیهات من الذله شور و شعف خاصی در مراسم ایجاد کرده بودند.

*بسیجیان پلاکاردهایی با مضامین ما می توانیم و عکس شهدای هسته ای  را با افتخار بر سر برافراشته بودند.

اجتماع بزرگ بسیجیان اهوازی در مصلای نمازجمعه

در این مراسم سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) ،آیت الله حیدری و خانواده شهدای مدافع حرم حضور داشتند و مراسم با قرائت قرآن توسط قاری برجسته حاج غوابش آغاز شد .

سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج)خوزستان  با اشاره به تجمع بسیجیان در استان گفت:امروز در سرتاسر استان بیش از ۲۰ هزار بسیجی خواهر و برادر تجمع باشکوهی داشته اند که یک نمونه از آن همین تجمع ۵ هزاری نفری بسیجیان در مصلای امام خمینی اهواز برگزار شد.اجتماع بزرگ بسیجیان اهوازی در مصلای نمازجمعه

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر عج خوزستان اظهار کرد: بسیج با تلاش شبانه روزی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از دل مردم ایجاد شد و در دوران های سخت پس از انقلاب خود را به جامعه و کل جهان نشان داد و باعث ماندگاری آن در بین مردم ایران و گسترش آن به کشورهای منطقه شد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر عج خوزستان بسیج یک رکن اساسی در انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود : دشمنان داخل و خارج بدانند بسیج همچنان زنده است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند”تا بسیج است جمهوری اسلامی از طرف دشمنان تهدید نخواهد نشد” است.

اجتماع بزرگ بسیجیان اهوازی در مصلای نمازجمعه

آیت الله دکتر محسن حیدری امام جمعه موقت اهواز نیز در این تجمع بسیجی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به نفوذ اظهار کرد : عده ای در دولت معترض بکار بردن کلمه نفوذ هستند، زیرا معتقدند بازی با کلمه است اگر اینطوراست پس کلمات اعتدال و تدبیر و امید هم بازی هستنداجتماع بزرگ بسیجیان اهوازی در مصلای نمازجمعه

امام جمعه موقت اهواز خاطر نشان کرد : عده ای در بدنه دولت راه چاره را در ارتباط با غرب میدانند که امیدواریم از روی نا اگاهی باشد نه مزدوری و جاسوسی برای غرب و اگر بیانات رهبری نبود ممکن بود نظام از مسیر اصلی خود خارج شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها