همایش بزرگ شکوه مقاومت با اجتماع بسیجیان در کوثر برگزار شد

اجتماع بزرگ بسیجیان کوثری به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین همزمان با سراسر کشور در سالن 9 دی سپاه در شهر گیوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۱۲۲۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان کوثر فرمانده سپاه کوثر، نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولین ادارات، روحانیون و خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران و حضور بسیار پرشور بسیجیان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
در ابتدای این مراسم سرهنگ 2 پاسدار بیژن راعی فرمانده سپاه کوثر، ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان دریادل گفت: مجموعه بسیج از برکات انقلاب اسلامی به شمار می‌رود و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب هرجا که در کشور خلا ایجاد شود بسیبج باید وارد عمل شده و انجا را پوشش دهد.
وی افزود: بسیج با صلابت واقتدار چه در زمان هشت سال دفاع مقدس و چه در دوران بعد از آن هیچگاه از مسیر حق و ارزش ها دور نشده و همواره در جهت تحقق منویات مقام عظمای ولایت گام برمی دارد.
سرهنگ راعی اظهار کرد: بسیجیان در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچون سدی محکم در برابر دسیسه های دشمنان محسوب می‌شوند و تاکنون توانسته‌اند تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را علیه کشور خنثی کنند.
در ادامه سرهنگ پاسدار حاج صبوری، پیشکسوت و یکی از یادگاران 8 سال دفاع مقدس، هدف از برگزاری اجتماع عظیم بسیجیان شهرستان کوثر همزمان با سراسر استان و کشور در سالروز تشکیل بسیج را نمایش اقتدار، دفاع از ارزش ها، اعلام آمادگی و تجدید بیعت مجدد بسیجیان با آرمان های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، عنوان کرد.
وی ادامه داد: بسیجیان یکی از عظیم‌ترین و ارزشمندترین سرمایه نیروهای انسانی هستند که اساس تحرک و پیشرفت جامعه را تشکیل می‌دهند.
حاج صبوری با بیان اینکه تفکر بسیج مکتبی جهانی است، بیان کرد: امروز اندیشه و تفکر بسیج در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله سوریه و عراق صادر شده و مکتب بسیج جهانی شده است.
وی با اشاره به اینکه، بسیج امروز به درختی تنومند تبدیل شده است گفت: تشکیل بسیج مستضعفین نقطه آغازین دفاع از کشور در برابر توطئه‌های دشمنان بود و به واسطه قدرت بسیج توان دشمن در برابر کشورمان بسیار ضعیف و در هم شکننده است.
یادگار 8 سال دفاع مقدس با اشاره به پیشرفت‌های به دست آمده توسط بسیج در حوزه‌های مختلف افزود: بسیج اکنون آبدیده شده و به همین خاطر است که می تواند قوی ترین ارتش های جهان را در برابر خود درمانده کند و امروزه حراس دشمن از عظمت و صلابت و اقتدار نیروهای بسیجی است.
ایثارگر جنگ تحمیلی در بخش دیگر سخنان خود برنقش بسیج در پیشرفت های علمی، سازندگی، رفع محرومیت زدایی تاکید کرد و اظهار کرد: پیشرفت هسته ای ایران مرهون تلاش و مجاهدت های دانشمندان ایرانی است که دارای روحیه انقلابی و تفکر بسیجی هستند .
در ادامه همایش شکوه مقاومت در کوثر، مراسم نمادین تحویل پرچم سرخ حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توسط جمعی از پدران شهدا به فرماندهان پایگاههای مقاومت و سرود حماسی لبیک یا حسین در اجتماع بزرگ بسیجیان در گیوی برگزار شد.
گفتنی است که عطر افشانی مزار شهدای گمنام و شهدای شهر گیوی، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی و همچنین نوحه سرایی از جمله برنامه اجرا شده در مزار شهدای گمنام گیوی بود.

ارسال نظرات