با حضور استاندار اردبيل:

کلنگ ساخت استخر شنای سپاه ناحیه پارس آباد به زمین زده شد

استخر شنای سپاه ناحیه پارس آباد با حضور استاندار اردبيل و مسئولان شهرستانی در محل كانون فرهنگي ورزشي جوانان بسيج این شهرستان کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۸۶۰۱۲۶۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، با حضور استاندار اردبيل، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مسئول بسيج مهندسي سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبيل، فرماندار و جمعی از مسئولين ادارات و كاركنان سپاه پارس آباد کلنگ احداث مجموعه استخر شنای سپاه ناحیه پارس آباد به زمین زده شد.

استاندار اردبيل در اين مراسم گفت: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي بسیج در تمام حوزه ها بسیار خوب عمل کرده است و نقش مهمی نیز در توسعه كشور داشته است كه امیدواریم با ساخت چنین مجموعه هایی بتوانیم زمينه نشاط و شادابي را در بين بسیجیان این شهرستان را دوچندان کنیم.

مجيد خدابخش با بيان اينكه بسیج در مسیر محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی گام های بلندی در سطح استان برداشته است، افزود: احداث این استخر های شنا نقش مهمی در افزایش سرانه ورزشی و توسعه ورزش های آبی بسيج در استان دارد.

وي بيان كرد: بسیج در تمامی عرصه ها نقش و تاثیرگذاری زیادی داشته است و این روند از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران ادامه داشته و همچنان هم ادامه دارد.

سرهنگ پاسدار كارگر مسئول بسيج مهندسي سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبيل نيز در این مراسم اظهارکرد: این استخر با زيربنايي به مساحت 1700 متر مربع با هزينه احداث بالغ بر 2 ميليارد تومان از برنامه هاي عمراني سال 94 سازمان بسيج مستضعفين است كه جهت استفاده عموم مردم و بسيجيان در شهرستان پارس آباد احداث خواهد شد.

وي با بيان اينكه این مجموعه در بهترین مکان با امکانات و تاسيسات استاندارد در محوطه كانون فرهنگي ورزشي جوانان بسيج احداث مي شود، گفت: قرار است اين پروژه تا آخر سال 1395 جهت استفاده عموم به بهره برداری می رسد.

سرهنگ كارگر همچنين، تصريح كرد: در سطح استان اردبيل 11 سالن به نام 9 دي با زيربناي 1200 متر، 26 سالن ورزشي صالحين و سالن هاي ورزشي 9 دي بهره برداري شده در كل استان 11 باب با زيربناي 15000 متر مربع و سالن هاي فرهنگي ورزشي صالحين 26 باب با زيربناي 11 هزار متر مربع در كل استان اردبيل به بهره برداري رسيده است.

سرهنگ كارگر همچنين با بيان اينكه در هفته بسيج امسال 10 باب سالن چند منظوره صالحين با زيربناي 4500 متر مربع كلنگ زني شد، گفت: علاوه بر اين 10 باب، 23 سالن چند منظوره صالحين ديگر نيز با زيربناي 10 هزار و 500 متر مربع هم اكنون در دست احداث است.

مسئول بسيج مهندسي سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبيل تصريح كرد: در سطح استان اردبيل 11 سالن به نام 9 دي با زيربناي 15000 متر مربع و سالن هاي فرهنگي ورزشي صالحين 26 باب با زيربناي 11 هزار متر مربع در كل استان به بهره برداري رسيده است.

ارسال نظرات