هرگز اجازه ورود آمریکا به ایران اسلامی را نخواهیم داد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود گفت: به‎عنوان یک بسیجی بر سر عهد و پیمان خود برای پاسداری از انقلاب ایستاده‎ایم و هرگز اجازه ورود آمریکا به ایران اسلامی را نخواهیم داد.
کد خبر: ۸۶۰۱۳۳۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین جناسمی در تجمع 5 هزار نفری بسیجیان میاندورود با اشاره به حفظ آرمان‎های انقلاب اسلامی اظهار کرد: ما بسیجیان در راه دفاع از قرآن، انقلاب و ولایت آماده هستیم تا جان خود را در راه حفظ آرمان‎های انقلاب اسلامی فدا کنیم.

وی با بیان اینکه اجازه ورود آمریکا به ایران را نخواهیم داد، ادامه داد: امروز به‎عنوان روز بسیج آمده‎ایم تا تجدید بیعت با امام و شهدا کنیم و به‎عنوان یک بسیجی تا پای جان برای پاسداری از انقلاب اسلامی بر سر عهد و پیمان خود ایستاده‎ایم و اجازه ورود آمریکای جنایت‎کار به این مملکت را نخواهیم داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود گفت: به رهبر معظم انقلاب این اطمینان را خواهیم داد که هرگز اجازه نخواهیم داد که فرهنگ غربی وارد ایران شود، زیرا بیست هزار شهید خالصانه برای دفاع از انقلاب جنگیدند.

وی یادآور شد: انزجار خود از سیاست‎های خصمانه آمریکا و دولت‎های مستکبر را اعلام می‎کنیم تا پای آمریکا جنایت‎کار به ایران اسلامی نرسد تا خون شهدا پایمال شود.

جناسمی با تأکید به شعار مرگ بر آمریکا خاطرنشان کرد: به‎پشتوانه بسیجیان که مانند هشت سال دفاع مقدس در جبهه‎های حق علیه باطل حضور داشتند، به‎ندای رهبر لبیک خواهیم گفت و جان‎مان را تقدیم انقلاب خواهیم کرد تا پای اجنبی‎ها به ایران باز نشود و امروز همه شعار مرگ بر آمریکا سر می‎دهیم تا این شعار در تمام جهان طنین‎انداز شود.

انتهای پیام/3141/ت20/ظ1004

http://fna.ir/EYML53
ارسال نظرات
پر بیننده ها